Uwaga: niebezpieczna szafa z Agaty! Sprawdźcie, czy takiej nie macie. Wadliwy mebel z salonu może być przyczyną wypadku!

Redakcja
Szafa MALI, kolor dąb sonoma, zakupiona w sklepie Agata Meble, może być niebezpieczna. Klienci, którzy ją kupili, powinni sprawdzić, czy nie trafili na wadliwy egzemplarz mebla. Lustro może się odkleić i zranić!

Kupiliście w Agacie ten mebel? Lepiej natychmiast go zwróćcie, może dojść do wypadku!

W szafach MALI, kolor dąb sonoma, wyprodukowanych na Ukrainie, wydanych klientom od 26 marca do 20 czerwca 2018 r., może dojść do odklejenia się luster od drzwi, co grozi zranieniem.

W sklepach sieci wywieszono informację dla klientów o prowadzonej kampanii. Klienci są proszeni o kontakt z salonem Agata, w którym dokonano transakcji.

W ramach działań zapobiegawczych salon Agata naprawi szafę poprzez wymianę drzwi lub umożliwi oddanie towaru i zwróci Klientom zapłaconą cenę. Jednocześnie informujemy, że szafy Mali odebrane przed dniem 26 marca 2018 r. nie są obarczone wadliwym montażem lustra.

Informacji związanych z kampanią udziela Agata S.A. (adres: Al. Roździeńskiego 93, 40-203 Katowice; tel. 32 888 70 7).

POLECAMY PAŃSTWA UWADZE:

Zobacz najważniejsze wydarzenia minionego tygodnia w programie TyDZień

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Uwaga: niebezpieczna szafa z Agaty! Sprawdźcie, czy takiej nie macie. Wadliwy mebel z salonu może być przyczyną wypadku! - Dziennik Zachodni

Komentarze 4

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

A
Aneta
@natalia dokladnie tak. Nie ma co narzekac, jak firma wyciaga reke do klienta i pokazuje, ze jednak jej zalezy. Jak dla mnie mega plus dla salonow.
N
Natalia
No roznie to przeciez bywa. Zdarzaja sie takie produkcje. Wiem bo sama pracuje na drukarni. Ile to razy powtarzalismy druki katalogow. Wsyscy jestesmy ludźmi. Wazne ze salony agaty podjely temat i wynagrodza szkody klientom. A za przyznanie sie do bledu ogromny uklon. Dlatgeo tez do nich wracam. Zawsze podejmuja rozmowe z klientem w ramach reklamacji, a nie odprawiaja go z kwitkiem jak w wiekszosci
P
Piotrek
Produkt jest produkt - przeciez wszystko ma prawo sie zepsuc! Zwlaszcza jesli cos robia ludzie, a nie maszyny... Szacun dla salonów agaty za te akcje "naprawcza" i za przyznanie sie do bledu! Niewiele marek by sobie na to pozwolilo i sie odważylo. Tym bardziej gratki dla nich ze sie jednak zdecydowali bo wiadomo jaka fala hejtu to grozi
j
jurek
Ikea działa ich meble sa bezpieczne
Wróć na i.pl Portal i.pl