Najważniejsze nagrody branży eCommmerce - EKOMERSY 2017

red.
materiały prasowe
E-commerce to jeden z najszybciej rozwijających się obszarów gospodarki w Polsce. Wartość tego rynku w 2014 roku wynosiła 28 mld zł - obecnie jest to ponad 36 mld zł. Każdego roku odnotowuje się wzrost  na poziomie kilkunastu procent. Za tak dynamicznym rozwojem branży w kraju stoją prężnie działające firmy, chętnie stawiające na innowacyjne rozwiązania. Fundacja Polak 2.0 już od 2012 roku wyróżnia je w konkursie Ekomersy.

Tegoroczna edycja przyciągnęła rekordową ilość firm. W 18 kategoriach dla dostawców usług oraz e-sklepów, zgłosiło się ponad 250 marek. Głosy w konkursie oddało ponad 23 tysiące internautów. Po zaciętej rywalizacji, do finału konkursu dostało się 122 firm.

29 listopada br. w warszawskim klubie Loft 44 odbyła się uroczysta Gala, podczas której zwycięzcom wręczono statuetki.

Konkurs miał na celu wyłonienie najlepszych firm, produktów i usług umożliwiających, bądź wspomagających sprzedaż w Internecie. Nagrody główne i wyróżnienia przyznano na podstawie głosów Internautów oraz 20-osobowego jury w czterech wiodących kategoriach:
Dostawcy. W kategorii brali udział dostawcy produktów i usług dla e-commerce. Obejmowała podkategorie takie, jak: operator płatności, platforma sklepowa, firma dostawcza, produkt wspierający customer support, rozwiązanie infrastrukturalne, debiut roku itp.
E-sklepy. Kategoria skierowana do firm prowadzących sprzedaż online. Wśród kategorii dla e-sklepów znalazły się: najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych, strategii budowania lojalności klientów czy ekspansja zagraniczna
Agencje. Kategoria skierowana do agencji realizujących projekty dla e-commerce z podziałem na najlepszą agencję wdrożeniową/integracyjną i generującą sprzedaż.
Osobowość roku. Wyróżnienie dla osoby, która wniosła szczególny wkład w rozwój branży.

W tegorocznej edycji wyniki przedstawiają się następująco:
Osobowość roku
Piotr Kiełcz
Rozwiązanie wspierające obsługę klientów
EKOMERS 2017: Unified Factory
II miejsce: edrone
III miejsce: Hotpay
Rozwiązanie wspierające zarządzanie e-biznesem
EKOMERS 2017: Idea 07 ERP
II miejsce: WFirma
III miejsce: Sugester
Rozwiązanie wspierające generowanie leadów i sprzedaży
EKOMERS 2017: ConversionLabs
II miejsce: FreshMail FreshForm
III miejsce: CallPage
Rozwiązanie wspierające logistykę (z wyłączeniem firm kurierskich)
EKOMERS 2017: GS1 za SSCC (seryjny numer jednostki logistycznej)
II miejsce: Bliskapaczka.pl
III miejsce: EPAKA.pl
Firma kurierska
EKOMERS 2017: PickPack
II miejsce: DHL
Innowacja płatnicza roku
EKOMERS 2017: PayU | Płacę później
II miejsce: Tpay.com - Fastpass
III miejsce: BlueMedia - zintegrowane płatności online
Debiut roku 2017
EKOMERS 2017: Unified Factory EASY
II miejsce: Bliskapaczka.pl
III miejsce: HotPay
Produkt, usługa wspierająca ekspansję międzynarodową
EKOMERS 2017: Goglobal24
II miejsce: Legal Geek - Kreator Dokrates.pl
III miejsce: EPAKA.pl
Rozwiązanie infrastrukturalne i IT
EKOMERS 2017: EmailLabs
II miejsce: AtomStore
III miejsce: IAI-Shop.com
Najlepsza agencja wspomagająca generowanie sprzedaży
EKOMERS 2017: Sempai
II miejsce: Promotraffic
III miejsce: Awin
Najlepsza agencja wdrożeniowa
EKOMERS 2017: i-systems
II miejsce: Divante
III miejsce: Bold
Najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych - mały sklep
EKOMERS 2017: 3mk
II miejsce: BodyBoom
III miejsce: Kontigo
Najlepsze wykorzystanie serwisów społecznościowych - duży sklep
EKOMERS 2017: CoffeDesk
II miejsce: TaniaKsiążka.pl
III miejsce: Bandi
Spójność doświadczenia zakupowego w różnych kanałach sprzedaży
EKOMERS 2017: R-Gol
II miejsce: ITAKA
III miejsce: Eastend
Strategia budowania lojalności klientów
EKOMERS 2017: Dr Tusz
II miejsce: bdsklep.pl
III miejsce: 3mk
Ekspansja zagraniczna
EKOMERS 2017: eSky
II miejsce: eobuwie
III miejsce: Etuo
Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku - mały sklep
EKOMERS 2017: BodyBoom
II miejsce: Pole Na Stole
III miejsce: gaia.com.pl
Konsekwencja w budowaniu marki i wizerunku - duży sklep
EKOMERS 2017: Chocolissimo
II miejsce: CoffeDesk
III miejsce: Dr Tusz

Pierwsza faza konkursu opierała się na internetowych głosach użytkowników, uwierzytelnionych z poziomu konta na Facebooku. Podmioty, które uzyskały największą liczbę ważnych głosów, awansowały do rundy drugiej, w której jury wyłoniło liderów wszystkich kategorii konkursowych. W skład rady wchodzili m.in: Tomasz Karwatka (Divante), Bartosz Góralewicz (elephate.co), Michał Cortez (Dentsu Aegis Network), Justyna Dziegieć (L’Oreal) czy Konrad Latkowski (KSY Group).
Od 2012 roku organizacją gali rozdania Ekomersów zajmuje się fundacja Polak 2.0, na czele której stoi Adam Zygadlewicz.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl