Zderzenie tramwajów w centrum. Ranna motornicza

KM
fot. Marcin Kaźmierczak
Tramwaje najechały na siebie na ulicy Ruskiej. Tramwaj linii 23 jadący w kierunku Kazimierza Wielkiego najechał na tył "dziesiątki". W wyniku zderzenia motornicza tramwaju nr 23 została ranna i przewieziona do szpitala. Na szczęście nikomu z pasażerów nic poważnego się nie stało.

Z powodu zderzenia, tramwaje linii 3, 33, 10, 20, 23, skierowane zostały objazdami, przez Most Sikorskiego i Most Pomorski.
Utrudnienia trwały do godziny 9:15.

ZOBACZ: Ile zapłacisz za bilet

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Zderzenie tramwajów w centrum. Ranna motornicza - Gazeta Wrocławska

Komentarze 59

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
Kamel
Jak nie masz aktualnych informacji to się nie wypowiadaj i nie wprowadzaj ludzi w błąd. Motorniczowie mają normalne umowy o pracę. I za kurs też nie trzeba płacić, bo organizowane są kursy za darmo z gwarancją zatrudnienia. Więc nie mów co było kilkanaście lat temu, bo to nie ma nic wspólnego z obecnymi czasami.
m
motorman
Gdyby bezwzględnie przestrzegać przepisów trupy z pieszych na czerwonym liczyloby się dziesiątkami.
t
tłumacz
motornicza to aktywistka walcząca o odnowienie taboru
K
Kierowca
Gnają jakby na wyścigach, wypadków coraz więcej. Pora obniżyć im prędkość do jakiwgoś rozsądnego poziomu bo do końca wakacji nie będzie sprawnego taboru!!!Na szczęście nikogo ostatnio nie rozjechali
G
G.
A zapytaj prof.

A zapytaj prof.Miodka.
B
Biały furgon
Mieszkańcu... Po 1 prawo dopuszcza używania zestawów słuchawkowych a MPK nie ma władzy ustawodawczej by to zmieniać.. Po 2 gdyby szła tam dziewczyna w krótkiej mini i motorniczy by się zagapił to domagał byś się aby tramwaje prowadzili niewidomi??. Po 3 mogła nastąpić awaria wozu, mógł wyjść pieszy przed 1 wóz i ten zahamował awaryjnie... Tramwaj nie ma kierownicy więc nie ma możliwości odbicia, ominięcia przeszkody, motorniczy powinien być skoncentrowany na swojej pracy ale najczęściej rozpraszają nas Roszczeniowcy, którzy stoją za kabiną i pierdolą przez tel. o tym jaką kupę zrobił dzisiaj...
J
Jacek Kolonko
Piesi nie wbijają się pod wóz, tylko przechodzą na przejściu do czego mają prawo. W mentalności niektórych kierowców przejście bez świateł praktycznie nie istnieje ale to nie powód, żeby go tam nie było.
F
Fakir
Każdy kto przejdzie pozytywnie kurs i 3-miesięczny okres próbny (zdecydowana większość) dostaje umowy o prace (na te 3 miesiące tez). Od dłuższego czasu organizowane kursy są bezpłatne. Nie słyszałem o karach za opóźnienie :) - miałby je codziennie każdy - w końcu przyczyny opóźnień w mieście są liczne. A wypadki czy inne zdarzenia zdarzają się w każdym przedziale stażu zawodowego - jednym wychodzi faktycznie jeszcze brak doświadczenia (ale po to są patroni na początku pracy), ale doświadczonego motorniczego może zgubić tez rutyna... a samych wypadków wypadków i kolizji winy motorniczych jest stosunkowo niewiele.
a
as
Coś mało ciekawski (i bystry) jesteś. Dzwonek zawsze się automatycznie włącza przy hamowaniu, które ma drogę rzędu 40m/40km/h. Ale najlepiej wbić szpilkę i liczyć na poklask.

Nie, nie jestem motorniczym, nie byłem i nie mam nikogo w rodzinie. Po prostu nie lubię, jak się z logiki robi kurtyzanę
b
bolo
Pała za interpunkcję.
A
Arnold Boczek
Trzeba z ratusza pozbyć się jednego dużego tłustego i lysego SZCZURA
m
[email protected]
MPK zamiast zatrudniać ludzi na pełnych etatach robi sobie zabawę typu tania siła robocza na zerówkach. Wpłać 5000 za kurs motorniczego - moze za rok poprowadzisz tramwaj. Na umowę zlecenie. Rono 20stka wczesnym popołudniem 23, potem 7ka i do zajezdni Krzyki (Borek). Kary za minimalne opóźnienie tak że motorniczy nie ma nawet czasu zeby pojsc do ToyToy. W latach 80 i 90 oraz na początku lat 2000 motorniczowie jeździli o wiele gorszym sprzętem (Konstal 102Na/ 105N i 105Na) czesto gesto na poniemieckich torach (Śródmieście, Powstańców Śl. (ograniczenie prędkości do 15 km/h (podmokle poniemieckie tory). Legnicka - przed remontem - tory w stanie tragicznym. Hubska Gliniana - poniemieckie. Ale NIE BYŁO TYLU WYPADKÓW - bo ci ludzie mieli DOŚWIADCZENIE. Wiedzieli doskonale gdzie przyzownica jest przetarta i na jaki kierunek zryta jest zwrotnica. Naprawdę szczerze doradzam MPK żeby zainwestował w ludzi. Jeszcze kilka lat a wrocławskie tramwaje jak w 1946 roku - beda prowadzic lwowscy motorniczy. Jednak już nie Polacy - niestety. Praca motorniczego jest okropnie ciężka - siarczyste zmiany pobudka o 2giej w nocy etc. Pamiętajmy MPK to nie jest spolka do robienia gigant zysków - MPK musi sluzyc Wrocławiowi i jego mieszkańcom oraz turysta. Pozdr
C
Ciekawski
... dotyczące tego czy aby motornicza w celu zatrzymania pojazdu używała hamulca czy odruchowo wcisnęła dzwonek jak to w takich sytuacjach zwykło się robić w zastępach pracowników wykonujących zawód motorniczego?
G
Gość
Mechanicy mają w nosie, dyrekcja też, kierownictwo nic może już zrobić. Braki części występują nawet jeśli chodzi o proste podzespoły. Społreklama jest 1000 nowych klimatyzowanych kolejnego szitu z Poznania.
J
Ja
Kolejny popis bezpiecznej wrocławskiej komunikacji
Wróć na i.pl Portal i.pl