Wielki gracz podczas Tour de Pologne. InPost Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa

OPRAC.:
Mateusz Pietras
Mateusz Pietras
InPost Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa podczas Tour de Pologne
InPost Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa podczas Tour de Pologne SYLWIA DABROWA
InPost został Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa. Firma wesprze reprezentację Polski między innymi podczas zbliżających się Tour de Pologne oraz kolarskich mistrzostw świata w Glasgow. Tegoroczna edycja Tour de Pologne rozpocznie się 28 lipca.

Mocne wsparcie podczas tegorocznego Tour de Pologne

Lider usług logistycznych dla e-commerce - InPost został Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa. Firma wesprze reprezentację Polski podczas m.in. tegorocznego Tour de Pologne czy MŚ w Glasgow.

– W sporcie szukamy tego, co wartościowe, wyjątkowe i świeże, dlatego zaangażowaliśmy się w strategiczne wsparcie polskiego kolarstwa. To dyscyplina, która ma bardzo duży potencjał rozwoju. Rower to też przyjazny środowisku sposób transportu, co koresponduje z naszym konsekwentnym proekologicznym podejściem i dążeniem do minimalizowania śladu węglowego. Jako InPost, wesprzemy reprezentantów Polski rywalizujących na najważniejszych międzynarodowych wyścigach, ale będziemy też rozwijać młode talenty w drodze na kolarski szczyt. Współpracę z Polskim Związkiem Kolarskim wykorzystamy również na polu biznesowym jako efektywną platformę do prowadzenia działań komunikacyjnych i marketingowych, budujących świadomość oraz pożądany wizerunek marki – mówi Izabela Karolczyk Szafrańska, Chief Marketing Officer Grupy InPost.

Rozpoczęcie współpracy

InPost rozpoczyna współpracę z Fundacją Wspierania Polskiego Kolarstwa. Logotyp marki do końca 2023 roku będzie eksponowany na odzieży startowej szosowej kadry narodowej oraz samochodach reprezentacji, podczas zbliżającego się Tour de Pologne i sierpniowych mistrzostw świata w Glasgow. Firma będzie ponadto sponsorem prestiżowego Grand Prix Poland na torze. InPost będzie korzystał z logotypu kompozytowego oraz wizerunku grupowego reprezentantów Polski, w tym Rafała Majki czy Michała Kwiatkowskiego - mistrza świata i zwycięzcy jednego z etapów tegorocznego Tour de France. Marka znajdzie się też na ściankach konferencyjnych i materiałach promocyjnych Polskiego Związku Kolarskiego dystrybuowanych w Internecie.

– Cieszymy się, że InPost dostrzegł ogromny potencjał polskiego kolarstwa. To dla nas zaszczyt i powód do dumy. Współpraca z tak cenionym partnerem to ogromny krok dla postępu oraz nowego otwarcia w polskim kolarstwie – mówi Rafał Makowski, prezes Polskiego Związku Kolarskiego.

28 lipca rozpocznie się Tour de Pologne, w którym biało-czerwoni pojadą z logotypem InPost na odzieży startowej. A 5 sierpnia kadrowicze rozpoczną zmagania na mistrzostwach świata w Glasgow.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

MECZ Z PERSPEKTYWY PSA. Wizyta psów z Fundacji Labrador

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Wielki gracz podczas Tour de Pologne. InPost Sponsorem Strategicznym Polskiego Kolarstwa - Sportowy24

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl