Tragiczny wypadek na "11" koło Koszalina. Nie żyją dwie osoby [NOWE FAKTY, ZDJĘCIA, WIDEO] 26.08.2019

Katarzyna Chybowska
Znamy więcej szczegółów tragicznego wypadku na drodze krajowej nr 11. Do zdarzenia doszło w rejonie skrzyżowania z drogą na Cewlino. Ze wstępnych ustaleń policji wynika, że kierujący fordem, jadąc z Manowa do Koszalina, najechał na tył jadącego przed nim opla.

W wyniku czego, kierujący oplem stracił panowanie nad autem i zjechał na przeciwległy pas ruchu, zderzając się czołowo z samochodem ciężarowym. W wypadku brał udział też trzeci samochód (marki citroen), który najechał na tył ciężarówki. W wypadku obrażenia poniosły cztery osoby, dwie po długiej reanimacji poniosły śmierć. Droga w tym miejscu jest zablokowana, i to — jak zapowiada policja — na najbliższe kilka godzin. Sprawą na miejscu zajmuje się prokurator.

Mężczyzna, który zginął w wypadku miał 69, a kobieta 91 lat.

Tragiczny wypadek na "11" koło Koszalina. Nie żyją dwie osob...

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Materiał oryginalny: Tragiczny wypadek na "11" koło Koszalina. Nie żyją dwie osoby [NOWE FAKTY, ZDJĘCIA, WIDEO] 26.08.2019 - Głos Koszaliński

Komentarze 40

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

K
Kex
Nie trzeba byc geniuszem i po obejzeniu zdjeci widac odrazu ze wersja ktura jest ustalona jest o kant dupy roztłuc po ustawieni aut i po uszkodzeniach widac odrazu ze to tir najechał na osobówke ktura uderzyła w niebieskiego transita
G
Gość
28 sierpnia, 23:47, Justa 31:

I co mu z tej kary jak życia tym tragicznie zmarłym ludzia nie zwróci nikt.zostanie traulma do końca jego życia...szkoda chłopaka i szczere kondolencje dla rodziny osób które zginęły ?

To prawda też jestem ostrożny w szastaniu surowymi karami, ale "marzy mi się" jeśli można tak powiedzieć, że inni młodzi, ale i Ci trochę starsi również wezmą sobie do serca to jak łatwo można spieprzyć życie komuś, ale co najbardziej przemawia do świadomości również życie sobie. prosze sobie wyobrazić że teraz tak jak każdy z Was stoi, siedzi, leży, robi cokolwiek, zostawia to i idzie na rok do więzienia. Wszystkie plany biorą w łeb, Dzieci, jak ktoś ma, przez rok nie widzą ojca/matki, matki/ojcowie nie widzą synów/córki.

Mamy jedno życie, a czasami żyjemy tak jakby można było rozpocząć bez konsekwencji "level" od początku.

Uważajcie na siebie

J
Justa 31
I co mu z tej kary jak życia tym tragicznie zmarłym ludzia nie zwróci nikt.zostanie traulma do końca jego życia...szkoda chłopaka i szczere kondolencje dla rodziny osób które zginęły ?
F
Frajer
Dwie osoby nie żyją. Młodzian dostanie pewnie z 1 rok w zawiasach , bo jak stwierdzi sędzia " młody całe życie przed nim" . Wiem co piszę bo rok temu w Sianożętach miałem identyczny wypadek . Z tym ze młodzian wtedy w pchnął mnie pod osobówkę. Dzięki BOGU żyję. Sprawca tego wypadku dostał 1 rok zakazu prowadzenia pojazdow
P
Pomoc po wypadkach
Rodzinę tragicznie zmarłych osób proszę o kontakt 504-387-549
T
Tok
A przypadkiem nie czwart samochód brał udział?ford ,opel ciężarówka i citroen to 4 a nie 3
M
Mieszkaniec
Panie Wójcie: bardzo prosimy o dwa bezpieczne skrzyżowania...
P
Paweł - Cewlino
26 sierpnia, 13:15, Paweł - Cewlino:

Mieszkam w Cewlinie, w wypadku zginęła moja sąsiadka (starsza pani) i jej syn. Mi tez nie podoba mi się letni najazd rejestracji PO, WW, WA itp... ale spójrzmy na te sytuację bez zbędnych emocji.

Do zdarzenia doszło podczas wykonywania przez osobówkę lewoskrętu na Cewlino od strony Manowa. Wtedy doszło do najechania na tył niebieskiej ciężarówki, która finalnie leży na ścieżce rowerowej (to pewnie nie byli turyści z Warszawy lub Poznania, stąd proponowałem mniej emocji). Dalej to już klasyka w takich sytuacjach auto wykonujące lewoskręt siłą uderzenia zostaje wepchnięte pod nadjeżdżający z przeciwka samochód (w tym wypadku niestety TIRa).

Zawsze gdy skręcam, wracając do domu od strony Manowa, więcej patrze w lusterko wsteczne niż przez przednią szybę. Po prostu się BOJĘ, że podzielę los moich sąsiadów. Oczywiście można psioczyć jak to kierowcy pędzą bezmyślnie, że można wolniej, itd... To miejsce jest tak ukształtowane, że kierowcy wjeżdżają na wzniesienie opuszczając Manowo i za zakrętem ukazuje im się dłuższa prosta. U wielu to wyzwala odruch... docisnąć.

Możemy oczywiście walczyć ze wszystkimi, możemy postawić ograniczenie do 40 i fotoradar w komplecie, ale to jest tak idiotyczne i prymitywne rozwiązanie, że aż spodziewam się, że zostanie przez GDDKiA wprowadzone.

Prawdziwe (może idealistyczne) rozwiązanie to takie, które pozwala przejechać miejsce niebezpieczne bez zmiany prędkości, i bez nadmiernego skupiania uwagi. Oczywiście ktoś powie tak się nie da... ale trzeba poprawiać bezpieczeństwo idąc w kierunku ułatwienia przejazdu miejsc niebezpiecznych (to działa dla wszystkich i ogranicza ryzyko że ktoś coś na drodze spieprzy), a nie idiotycznego ograniczania prędkości i oczekiwania, że wszyscy kierowcy dostosują się do tego i wykażą się szczególnymi umiejętnościami, refleksem, przewidywaniem.

Takie rozwiązanie niczego nie gwarantuje, zawsze może zdarzyć się idiota, ktoś kto się zamyśli, zagada przez telefon i on nas pozabija.

A teraz apel do GDDKiA: jedyne rozsądne rozwiązanie to pas do lewoskrętu od strony Manowa, do prawoskrętu od strony Koszalina, a może nawet do włączenia się do ruchu na DK11 dla wyjeżdżających z Cewlina w stronę Koszalina. Dokładnie ta sama sytuacja dotyczy skrzyżowania na wys. Bonina.

Na koniec, mam pytanie do kierownictwa GDDKiA - oddziału Szczecin. Czy Szanowny Pan Dyrektor Oddziału Łukasz Lender, oraz jego zastępcy: pan Grzegorz Dziedzina, pan Mariusz Mierzwa, pani Izabela Kwiecień oraz pan Robert Jurczak wraz z liczną grupą Naczelników rejonu Koszalin mogli by wspólnie ustalić stanowisko, lub zlecić takie ustalenie swoim podwładnym: Ile jeszcze musi zginąć ludzi na tych skrzyżowaniach, aby została podjęta decyzja o przebudowie ułatwiającej przejazd w tych miejscach. Proszę podać liczbę będziemy cierpliwie odliczać, wiedząc, że to jeszcze tylko kwestia 3, a może 6 czy 8 ofiar.

Pamiętam, że podobna sytuacja była na DK 6 na wys. Nowych Bielic.

Po tragicznym, śmiertelnym wypadku znalazła się puszka farby aby namalować dodatkowy pas do lewoskrętu na jezdni, a wcześniej prośby i petycje mieszkańców były, mówiąc wprost olewane.

Oczywiście rozumiem dokumenty, projekty, zgody, pozwolenia...

ale Panie Dyrektorze Lender, gdyby tam skręcała pana matka, żona, córka czy brat też by się pan bał tego miejsca jak ja.

26 sierpnia, 14:13, Gość:

W całości popieram, tylko trochę farby, nadużywa się jej przy zamalowywaniu prawych pasów ruchu na J. Pawła II i ostatnio genialnie na Władysława IV, jeszcze raz apeluję samochodów przybywa a pasów ruchu ubywa.

26 sierpnia, 19:45, Gość:

Mój Tato i moja Babcia.

Proszę przyjąć moje najszczersze wyrazy współczucia.

Czuję taką złość i jednocześnie bezsilność, że odpowiednie instytucje które są w stanie swoim działaniem zapewnić nam bezpieczeństwo, a tymczasem swoją bezczynnością narażają nas na ryzyko kalectwa, śmierci i przeżywania tragedii utraty osób bliskich.

Jeszcze raz bardzo Pani/Panu współczuję

G
Gość
Miesiac temu o mało nie doszlo do podobnej tragedii na zjeździe do Bonina. Kobieta skręcająca w lewo do miejscowości została uderzona z ogromną siłą przez samochód jadący za nią. O mały włos nie została wepchnieta pod tira jadacego w kierunku Koszalina. Na szczęście zdążył przejechać kilka sekund szybciej. Tył jego naczepy oderwał tylko lusterko uderzonego auta. Jak przyznał sprawca wypadku podczas jazdy przeglądał internet w telefonie i był bardzo zdziwiony bo podobno codziennie tedy jeździ i zawsze w tym miejscu przegląda telefon.

Do kogo trzeba się zwrócić o zrobienie lewoskretu? Kto może o to wnioskować?
G
Gość
26 sierpnia, 19:37, Gość:

Morderca powinien do końca życia siedzieć w więzieniu! !!!!Oby tak się stało

Brawo. Niech zgadnę - Jackowski z Człuchowa, nie on czasem coś trafi. Raczej wróżbita Maciej.

Już wiesz, że to morderca. A awaria samochodu, hamulców, zasłabnięcie czy choćby przeładowanie samochodu i komentarz pracodawcy " Przestań pierd... tylko wsiadaj i jedź bo jak nie to możesz spierd..." To są wersję wydarzeń niemożliwe? Mordercą byłby wtedy gdyby widział co robi i jeszcze dodał gazu żeby być skutecznym. Wtedy ale tylko wtedy, powinien zgnić w więzieniu.

Nie jestem wierzący ale "Nie sądźcie, abyście nie byli sądzeni"

G
Gość
26 sierpnia, 13:15, Paweł - Cewlino:

Mieszkam w Cewlinie, w wypadku zginęła moja sąsiadka (starsza pani) i jej syn. Mi tez nie podoba mi się letni najazd rejestracji PO, WW, WA itp... ale spójrzmy na te sytuację bez zbędnych emocji.

Do zdarzenia doszło podczas wykonywania przez osobówkę lewoskrętu na Cewlino od strony Manowa. Wtedy doszło do najechania na tył niebieskiej ciężarówki, która finalnie leży na ścieżce rowerowej (to pewnie nie byli turyści z Warszawy lub Poznania, stąd proponowałem mniej emocji). Dalej to już klasyka w takich sytuacjach auto wykonujące lewoskręt siłą uderzenia zostaje wepchnięte pod nadjeżdżający z przeciwka samochód (w tym wypadku niestety TIRa).

Zawsze gdy skręcam, wracając do domu od strony Manowa, więcej patrze w lusterko wsteczne niż przez przednią szybę. Po prostu się BOJĘ, że podzielę los moich sąsiadów. Oczywiście można psioczyć jak to kierowcy pędzą bezmyślnie, że można wolniej, itd... To miejsce jest tak ukształtowane, że kierowcy wjeżdżają na wzniesienie opuszczając Manowo i za zakrętem ukazuje im się dłuższa prosta. U wielu to wyzwala odruch... docisnąć.

Możemy oczywiście walczyć ze wszystkimi, możemy postawić ograniczenie do 40 i fotoradar w komplecie, ale to jest tak idiotyczne i prymitywne rozwiązanie, że aż spodziewam się, że zostanie przez GDDKiA wprowadzone.

Prawdziwe (może idealistyczne) rozwiązanie to takie, które pozwala przejechać miejsce niebezpieczne bez zmiany prędkości, i bez nadmiernego skupiania uwagi. Oczywiście ktoś powie tak się nie da... ale trzeba poprawiać bezpieczeństwo idąc w kierunku ułatwienia przejazdu miejsc niebezpiecznych (to działa dla wszystkich i ogranicza ryzyko że ktoś coś na drodze spieprzy), a nie idiotycznego ograniczania prędkości i oczekiwania, że wszyscy kierowcy dostosują się do tego i wykażą się szczególnymi umiejętnościami, refleksem, przewidywaniem.

Takie rozwiązanie niczego nie gwarantuje, zawsze może zdarzyć się idiota, ktoś kto się zamyśli, zagada przez telefon i on nas pozabija.

A teraz apel do GDDKiA: jedyne rozsądne rozwiązanie to pas do lewoskrętu od strony Manowa, do prawoskrętu od strony Koszalina, a może nawet do włączenia się do ruchu na DK11 dla wyjeżdżających z Cewlina w stronę Koszalina. Dokładnie ta sama sytuacja dotyczy skrzyżowania na wys. Bonina.

Na koniec, mam pytanie do kierownictwa GDDKiA - oddziału Szczecin. Czy Szanowny Pan Dyrektor Oddziału Łukasz Lender, oraz jego zastępcy: pan Grzegorz Dziedzina, pan Mariusz Mierzwa, pani Izabela Kwiecień oraz pan Robert Jurczak wraz z liczną grupą Naczelników rejonu Koszalin mogli by wspólnie ustalić stanowisko, lub zlecić takie ustalenie swoim podwładnym: Ile jeszcze musi zginąć ludzi na tych skrzyżowaniach, aby została podjęta decyzja o przebudowie ułatwiającej przejazd w tych miejscach. Proszę podać liczbę będziemy cierpliwie odliczać, wiedząc, że to jeszcze tylko kwestia 3, a może 6 czy 8 ofiar.

Pamiętam, że podobna sytuacja była na DK 6 na wys. Nowych Bielic.

Po tragicznym, śmiertelnym wypadku znalazła się puszka farby aby namalować dodatkowy pas do lewoskrętu na jezdni, a wcześniej prośby i petycje mieszkańców były, mówiąc wprost olewane.

Oczywiście rozumiem dokumenty, projekty, zgody, pozwolenia...

ale Panie Dyrektorze Lender, gdyby tam skręcała pana matka, żona, córka czy brat też by się pan bał tego miejsca jak ja.

26 sierpnia, 14:13, Gość:

W całości popieram, tylko trochę farby, nadużywa się jej przy zamalowywaniu prawych pasów ruchu na J. Pawła II i ostatnio genialnie na Władysława IV, jeszcze raz apeluję samochodów przybywa a pasów ruchu ubywa.

Mój Tato i moja Babcia.

G
Gość
Morderca powinien do końca życia siedzieć w więzieniu! !!!!Oby tak się stało
G
Gość
Dopóki Policja skutecznie nie wyeliminuje z dróg potencjalnych morderców nic sie nie zmieni
G
Gość
26 sierpnia, 12:37, Gość:

W Niemczech limit punktów karnych to tylko 8 (osiem) punktów , a punkty się kasują po upływie 3- 10 lat !!! W Polsce 24 punty co roku . Efekty widać codziennie

26 sierpnia, 14:37, Gość:

Wreszcie prawdziwy głos rozsądku. Więc Panowie z GDDKIA do dzieła!!!

26 sierpnia, 15:14, Gość:

Przecież żaden rząd tego nie wprowadzi , bo boi się wyborców. Lepiej mieć władzę i koryto kosztem niewinnych ofiar morderców za kierownicą

26 sierpnia, 15:41, Gość:

Dobrze by było gdyby robiono takie drogi które nie miałyby skrzyżowań a który mi to drogami można by było wszędzie dojechać

26 sierpnia, 15:52, Gość:

Czy mi się wydaje czy delikatny posmak ironii poczułem.

A może ktoś z GDDKiA postanowił się uaktywnić.

Ludzie ! Czego Wy oczekujecie i na co liczycie. Nasze lokalne władze nie potrafią wybudować kilku metrów drogi na węźle Kijewo.PRAWDZIWY GOSPODARZ WYNAJĄŁBY INNĄ FIRMĘ A KOSZTAMI OBCIĄZYŁ GDDKIA I WYKONAWCE !!!

G
Gość
26 sierpnia, 12:37, Gość:

W Niemczech limit punktów karnych to tylko 8 (osiem) punktów , a punkty się kasują po upływie 3- 10 lat !!! W Polsce 24 punty co roku . Efekty widać codziennie

26 sierpnia, 14:37, Gość:

Wreszcie prawdziwy głos rozsądku. Więc Panowie z GDDKIA do dzieła!!!

26 sierpnia, 15:14, Gość:

Przecież żaden rząd tego nie wprowadzi , bo boi się wyborców. Lepiej mieć władzę i koryto kosztem niewinnych ofiar morderców za kierownicą

26 sierpnia, 15:41, Gość:

Dobrze by było gdyby robiono takie drogi które nie miałyby skrzyżowań a który mi to drogami można by było wszędzie dojechać

Czy mi się wydaje czy delikatny posmak ironii poczułem.

A może ktoś z GDDKiA postanowił się uaktywnić.

Wróć na i.pl Portal i.pl