Salony Agata Meble i Black Red White zwrócą klientom pieniądze

Piotr Nowak
Maciej Jeziorek/Polskapresse
Agata Meble i Black Red White zobowiązały się do zrekompensowania strat konsumentom, których w błąd wprowadziły reklamy dwóch sieci.

Prezes UOKiK wydał dwie decyzje zobowiązujące do zmiany praktyk przez firmy Agata Meble oraz Black Red White. Salony meblowe reklamowały się hasłami “Rabat na cały asortyment”. Promocje w sklepach BRW obowiązywała w styczniu, a w Agata Meble w lutym i marcu 2015 r. Według Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów sieci nie informowały jednak o tym, że nie wszystkie produkty są objęte promocją.

“W rzeczywistości, w salonach (...) klient nie mógł skorzystać z rabatu, gdy chciał kupić produkty objęte innymi promocjami. Ponadto, w obu reklamach brakowało odniesienia do regulaminów, które informowały o rzeczywistych warunkach” - informuje UOKiK.

Agata Meble oraz BRW dobrowolnie zobowiązały się do zrekompensowania strat konsumentom. Klienci, którzy zrobili zakupy w obu salonach w określonym terminie, otrzymają zwrot 10 proc. wartości towarów.

BRW to jedna z największych firm na Lubelszczyźnie. Jej siedziba mieści się w Biłgoraju, a jeden z salonów meblowych sieci działa w Lublinie przy ul. Diamentowej. Z kolei najbliższy sklep Agata Meble funkcjonuje przy ul. Jana Pawła II.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Salony Agata Meble i Black Red White zwrócą klientom pieniądze - Kurier Lubelski

Komentarze 17

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

w
werka
Chyba najbardziej wolę agatę, dobrze sie tam czuję, zawsze z każdej strony jest miły, pomocny sprzedawca. Meble są ładne, podoba mi się ich design,
m
monika
Umeblowaliśmy tam prawie całe mieszkanie :) Z każdego jednego mebla jesteśmy zadowoleni. Zakupy były na prawdę udane.
d
dawanda
Bardzo lubię robić w tym salonie zakupy, zawsze też znajdę am coą co mi najbardziej odpowiada a z pomocą pracowników zaprojektowaliśmy całą kuchnię i teraz po zamontowaniu całości wygląda super.
s
sandrra
Podobają mi się ich meble i aranżacje. Na meble czekałam ok 5 tygodni ale z góry zostałam o tym uprzedzona.
j
jitaa
Ja też tylko do tego salonu chodzę. Mają największy wybór mebli od różnych producentów, to jest w czym wybierać. Meble sa na każdą kieszeń, od tańszych do bardzo drogich
m
marciocha
Sto razy bardziej wolę Agatę, meble na prawdę są porządne, nie narzekają na pewno na małą ilość klientów. Na pewno firma nie padnie :)
l
ludkas
Nie wiem co myślicie ale ja lubię robić zakupy w tym salonie, jak tylko zaczynamy z żoną wymieniać meble to najpierw idziemy tam..
a
aska88
Ja tam też się nie obraziłam ;) Bo meble przyszły cudne.
m
marchewa
Tak czy siak nadal agata to mój salon nr 1 , tylko tam znajdę to czego mi potrzeba.
k
kalina
Zgadzam się, pieniążki wpłynęły bardzo szybko, nawet nie zdążyłam sie obrazić ;)
r
roja
Ja bez problemu dostałam zwrot od Agata meble, ale nawet się nie obraziłam po prostu sumka była nie odczuwalna właściwie.
a
aga
Grunt żeby mieć dowód zakupu, to bez problemu zwracają pieniądze.Ma ja na to trzy miesiące
B
Borys
Jeszcze kilka miesięcy,otworzą sklep IKEA i zobaczycie jakie będą promocje,wyprzedaże i w Agata Meble i w Black RED WHITE,jeszcze się okaże ,że będą generować straty i upadną.
v
vew
Ja za jeden dzień w BRW urwałem 5%. Także ciśnij ile wlezie 15-20% to minimum co sie należy za takie spóźnienie.
J
Jan Janusz Namolny
Jeśli się spóźniają żądaj upustu. Kilka procent da się urwać.
Wróć na i.pl Portal i.pl