Podsumowanie pierwszego roku MOL w Polsce. 200 stacji w nowych barwach i milion użytkowników programu lojalnościowego

Piotr Kobyliński
Piotr Kobyliński
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Po pierwszym roku działalności w Polsce MOL Polska dokonał rebrandingu ponad 200 stacji paliw, zaznaczając swoją obecność w całym kraju. W ciągu zaledwie sześciu miesięcy od debiutu, oparty o aplikację mobilną program lojalnościowy MOL Move zdobył z kolei pierwszy milion zarejestrowanych użytkowników. Liczby te pokazują zaufanie i lojalność, jakim nowa marka cieszy się na konkurencyjnym polskim rynku.

Spis treści

Pierwszy rok działalności MOL Polska

Przedstawiciele firmy podczas spotkania dla mediów zorganizowanego na jednej ze świeżo wyposażonych w barwy MOL stacji podsumowali najważniejsze osiągnięcia firmy po pierwszym roku działalności w Polsce. Spotkanie poprowadził polski kierowca wyścigowy i dziennikarz motoryzacyjny – Adam Kornacki.

– Świętowaliśmy dziś liczne sukcesy osiągnięte w ciągu ostatniego roku. Poczyniliśmy w tym czasie znaczące inwestycje, dostosowując nasze stacje do standardów Grupy MOL. Konsekwentnie wzmacnialiśmy też naszą pozycję, jako atrakcyjny, godny zaufania partner dla przedsiębiorców zarządzających stacjami paliw. Planujemy długofalową obecność w Polsce – mówił Péter Ratatics, wiceprezes wykonawczy ds. usług konsumenckich w MOL Group.

Węgierski MOL planuje długofalową obecność w Polsce
Węgierski MOL planuje długofalową obecność w Polsce Fot: facebook.com/MOLPolska

MOL coraz bardziej rozpoznawalny

Podsumowując debiut na rynku polskim, Richard Austen, dyrektor generalny MOL Polska, wskazał na aspekt rozpoznawalności nowej marki.

– Marka MOL nie była dotąd znana w Polsce, stąd przedstawienie jej klientom i partnerom oraz zdobycie ich zaufania stanowiły najważniejsze wyzwanie minionego roku. Obecnie, dzięki konsekwentnej strategii marketingowej, dwie trzecie polskich kierowców zna MOL, a co piąty skorzystał z naszej oferty. Spodziewamy się rosnącej liczby zadowolonych klientów na stacjach MOL w całej Polsce – powiedział.

– MOL planuje długofalową obecność w Polsce, aktywnie poszukując nowych możliwości rozwoju – podsumował Richard Austen, zapowiadając, że ambicje firmy pozostają bez zmian.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Wróć na i.pl Portal i.pl