Zorganizowana w grudniu akcja "Magiczne pierniki" przyniosła kolejny finansowy rekord, a pieniądze zebrane w czasie jej trwania pozwolą zrealizować konkretne cele.
Beneficjenci akcji "Magiczne pierniki"
Na pieniądze z licytacji liczą przede wszystkim podopieczni dwóch łódzkich fundacji. W fundacji "Dom w Łodzi" pieniądze z akcji oznaczają, że dzieci również w tym roku pojadą na wspaniałe wakacje. Bez tych środków trudno byłoby zorganizować letni wypoczynek, na który składa się nie tylko kolonijny wyjazd, ale również turnusy rehabilitacyjne oraz atrakcyjnie wypełniony czas. Z kolei fundacja "Niechciane i Zapomniane" może liczyć na wsparcie dla swoich zwierząt. To jej kierownictwo zadecyduje, co będzie w tym roku najpilniejsze.
Gwiazdy lukrowały świąteczne pierniki
Niewiele ponad 61 tysięcy 313 złotych to kwota jaka wpadła na konto akcji po jej zakończeniu. To suma wszystkich wylicytowanych online pierników. Cena wywoławcza zawsze zaczynała się od 50 złotych, jednak żaden z nich nie został zlicytowany za mniej niż 100 zł. Rekordową cenę osiągnął piernik będący odzwierciedleniem projektu nowego rynku Katarzyny Kobro. Autorem obu jest Bartłomiej Zgorzelski. Ten piernik został wylicytowany za 3888 złotych. Za tysiąc złotych zlicytowano piernik Krzysztofa Skiby, a za 600 zł Hanny Zdanowskiej.
Oto kilka przykładowych licytacji:
- Aniołek piosenkarki Gosi Andrzejewicz - 200 zł
- Wieniec kabareciarza Artura Andrusa - 315 zł
- Aniołek Miss Świata Karoliny Bielawskiej - 300 zł
- Serce aktora Mateusza Damięckiego i jego żony Pauliny - 360 zł
- Serce zawodniczki sztuk walki Joanny Jędrzejczyk - 500 zł
- Gwiazda betlejemska Małgorzaty Kożuchowskiej - 190 zł
- Gwiazda betlejemska Martyny Wojciechowskiej - 530 zł
Pomysł na "Magiczne pierniki" zrodził się w głowach kilku łodzianek, które koniecznie chciały pomóc potrzebującym, bo robiły to od wielu lat. Niestety organizacja tradycyjnego balu charytatywnego z powodu pandemii nie była możliwa wymyśliły więc akcję dekorowania bożonarodzeniowych pierników. Plan okazał się strzałem w dziesiątkę, bo pierniki były higienicznie pakowane i rozwożone do artystów: aktorów i piosenkarzy oraz do sportowców i innych społeczników. Swój udział zadeklarowało blisko 200 znanych osób, które na instagramie i facebooku relacjonowały przebieg tego artystycznego wyzwania.
Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Plotki, sensacje i ciekawostki z życia gwiazd - czytaj dalej na ShowNews.pl
- Jan A.P. Kaczmarek nie żyje. By go ratować, córka wyprzedawała majątek
- Rozwiódł się z matką swoich synów. Aktor przyłapany na czułościach z nową ukochaną
- Zieliński zapomniał o synu? Gorzkie słowa syna muzyka po śmierci ukochanego wujka
- Tak malutkie dziecko Strasburgera traktuje 77-letniego tatę. Wydało się przypadkiem