Koparka uszkodziła światłowód. Wielu mieszkańców Wrocławia bez internetu

Kinga Mierzwiak
Kinga Mierzwiak
Zdjęcie ilustracyjne
Zdjęcie ilustracyjne Szymon Starnawski / Polska Press
Od piątku mieszkańcy Wrocławia, korzystający z usług Netii, mają problem z dostępem do internetu. Wszystko przez awarię, która spowodowała koparka podczas prac budowlanych. Uszkodzony został światłowód.

Do awarii doszło w piątek rano. Początkowo informowano, że to skutek awarii zasilania, a internet miał wrócić do klientów Netii do końca dnia.

W sobotę rano internauci (zwłaszcza z Nowego Dworu) informowali, że wciąż nie mają sieci. Okazuje się jednak, że problem jest poważniejszy. Podczas prac budowlanych koparka uszkodziła światłowód.

Jak poinformowano nas w Netii, na tą chwilę (godz. 10 rano w sobotę - przyp. red.) nie mamy konkretnego terminu naprawy, ale trwają prace na podpięciem alternatywnym. Internet powinien wrócić jeszcze dziś.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Koparka uszkodziła światłowód. Wielu mieszkańców Wrocławia bez internetu - Gazeta Wrocławska

Komentarze 87

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

D
Damian
Ja mam prywatne łącze światłowoduod the network i wszystko działa wyśmienicie.
z
zzz
Ile można naprawiac?, od piątku nie ma internetu i dupa nawet skontaktowac sie nie można ........
f
[email protected]
Zdajesz sobie sprawę, że awarie możesz też zgłaszać na stronie internetowej netii z konta abonenta? Internetu stacjonarnego nie ma, ale chyba każdy może sobie włączyć hotspota w telefonie na parę minut i wysłać zgłoszenie.
m
mam ich dość
W Dialogu awarie miałem raz na 1,5 roku.Gdy Netia wykupiła Dialog to awarie miałem co miesiąc a zdarzały się nawet 2 razy w miesiącu.Oczywiście kasy nie zwracali bo w regulaminie jest że do 24 czy 48 godzin mają przywrócić.
Najdłuższą przerwę w Netii miałem 9 dni a gdy wpadałem do BOKU to mówili ze zanim wrócę do domu to już będę miał.
Mam Netię na kilku mieszkaniach i rezygnuję jak mi się umowa kończy.Dwa razy reklamowałem Netia Playera i od raku nie mogą dotrzeć a w systemie zgłoszeń nie widzą
Wcisnęli mi stary typ dekodera N5200 którego od 4 lat mieli już nie dawać.Pewnie dlatego od początku umowy czyli od ok 2 lat żadne resetowanie i żadna zmiana softu nie usuwa mankamentów np braku programu EPG,. To ponoć typowa przypadłość dekoderów od Netii.Kto ma neta w Netii musi mieć jakiegoś rezerwowego np na telefonie. W BOK-u odmawiają mi sprawdzenia płatności które od nastu lat robię ze swojego konta bankowego .Powodem odmowy jest fakt, że umowa jest na żonę. Sic! Żądają abym zrobił cesję na siebie za która oczywiście muszę zapłacić.Pełnomocnictwo jakie przed laty złożyłem na piśmie wywalili jak przejęli Dialog i żądają nowego.Kompletny brak profesjonalizmu.Gdy bylem ostatnio sprawdzić co to za awaria w Netii to się okazało że BOK w Arkadach Wrocławskich zlikwidowali i nawet nowy najemca nie wie gdzie przenieśli.O właśnie udało mi się odblokować dekoder czyli straciłem kilka dni myśląc że to awaria neta. Dekoder ściągnął sobie automatem tydzień temu nowy soft.Ten soft jest spaprany bo jak się ustawi opcję "telewizor panoramiczny" to dekoder się blokuje i zwykły reset przez wyłączenie zasilacza nic nie zmienia. Dziś wpadłem na pomysł aby zresetować dekoder 5 kliknięciami we włącznik główny i dekoder zaskoczył ale pamiętał stare ustawienie telewizor panoramiczny i jak się to zatwierdziło to znów się zawiesił. Czyli spaprali i do dziś nie zauważyli choć data softu jest chyba z maja 2017
r
rowerzysta i keirowca
Uprawiasz hejt i nawet nie wiesz.
MK wywalczyła ścieżki i dzięki temu mniej rowerów pałęta ci się przed maską i możesz sprawniej jeździć.
Ale idiota nie zrozumie co jest dla niego dobre.
m
marek
a od kiedy Netia ma infolinię na 800?

Za 9 dni braku neta Netia mi chciała oddać 8 zł.
.
Hmmm... numer 800 jest to darmowa infolinia.
b
beti
A pomyślcie ile kasy-kilkaset tysięcy? złotych zarobili ekstra w Netii za połączenia klientów na płatną infolinie 0800 po 2zeta minuta? Mnie poprzednio skasowali na 30 zeta za wiszenie kilka razy na infolinii po kilka minut gdy dzwoniłem żeby zgłosić awarię. Pie..zeni złodzieje
x
xfth
aby czynnie hejtować mieszkańców?
E
Edek
Nawet kłamać w tej Netii się nie nauczyli.
g
gość
Tak, przysługuje, pod warunkiem ze zgłosisz to konsultantowi /godzina czekania na połączenie/ i tylko od momentu zgłoszenia.
Dodatkowo zapłacisz kasę za telefon bo ich infolinia ma zapis że jest premium
w
wtf
Głupoty jakies gadasz ja w piątek siedzialem od 7 rano do 9:40 potem wrocilem o 11:50 do domu i neta juz nie bylo az do soboty o 13:40 wlaczyli
E
EHHHH
Bylem wtedy online, internet padl dokladnie o godzinie 5:30 rano. Nie daje wiary ze pracowała wtedy jakakolwiek koparka (tak wczesnie rano). Wygladalo to na zaplanowane działanie, jakby mieli okno na 5:30 na jakies naprawy. Tylko ze net nie wstal ... i dlugo nie wstawał tak aż do 14:00 tego samego dnia. Natomiast prawdziwy redaktor powinien od razu dodać do tekstu czy użytkownicy moga sie spodziewać lub rościc o odszkodowanie. Brak usługi u tysiecy ludzi, niektorzy nawet przez 2 dni... to jest ogromny majatek dla providera. W dodatku o 5:30 ranooo.... podejrzana sprawa.
E
Ehh
Bylem wtedy online, internet padl dokladnie o godzinie 5:30 rano. Nie daje wiary ze pracowała wtedy jakakolwiek koparka (tak wczesnie rano). Wygladalo to na zaplanowane działanie, jakby mieli okno na 5:30 na jakies naprawy. Tylko ze net nie wstal ... i dlugo nie wstawał tak aż do 14:00 tego samego dnia. Natomiast prawdziwy redaktor powinien od razu dodać do tekstu czy użytkownicy moga sie spodziewać lub rościc o odszkodowanie. Brak usługi u tysiecy ludzi, niektorzy nawet przez 2 dni... to jest ogromny majatek dla providera. W dodatku o 5:30 ranooo.... podejrzana sprawa.
S
Stanisław
Byłem w Netii ale już nie jestem. Trochę to kosztowało ale trudno. Ja zapłaciłem, ale oni już z tego tytułu stracili wielokrotnie więcej.
Wróć na i.pl Portal i.pl