Po jakimś czasie bank zapewniał: - Wszystkie dyspozycje są już widoczne, a system Idea Cloud działa poprawnie - odpowiedziała Kamila Nowak z biura prasowego Idea Banku.
Jednak, jak się później okazało, bank zaliczał kolejne, kilkugodzinne awarie. Według informacji Bankiera.pl, klienci nadal spotykają utrudnienia w bankowości internetowej. Czytelnicy portalu skarżyli się dokładnie na to samo, co Strefy Biznesu.
Coraz mniej banków, bankomatów i pracowników. Wszystko przez smartfony
Bank potwierdził Bankierowi.pl, że nie uporał się jeszcze ze wszystkimi problemami i nadal eliminuje utrudnienia zgłaszane przez klientów w dużej mierze w związku z nową funkcjonalnością systemu - 26 kwietnia w banku wdrożono nową wersję bankowości internetowej.
- Przepraszamy klientów za niedogodności – podało biuro prasowe Idea Banku.
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Oddano hołd ofiarom Zbrodni Katyńskiej. Złożono wieniec na grobie Kazimierza Sabbata
- Szef MSZ: Albo Rosja zostanie pokonana, albo będzie stała u naszych granic
- Lecisz do Londynu? Uważaj. Na słynnym lotnisku rozpoczynają się strajki
- Niedziela była wspaniała. A jaki będzie poniedziałek? Sprawdź prognozę pogody