W ubiegłym tygodniu Legia Warszawa rozpoczęła tajemniczą akcje marketingową, której efekty kibice zobaczyli w sobotę. Klub w mediach społecznościowych obiecał ekscytującą informację, a fani liczyli na zaprezentowanie nowego transferu. Mówiło się nawet, że może być to związane z przenosinami Kamila Grosickiego na Łazienkowską.
Rzeczywistość okazała się po części rozczarowująca dla kibiców, bo nie chodzi o nowy zakup, a prezentacje koszulek. Mistrz Polski zaprezentował limitowany trykot w czerwono-czarnych barwach, który ukaże się tylko w liczbie 1000 egzemplarzy. "Tysiąc niezapomnianych chwil. Tysiąc powodów do dumy. Tysiąc limitowanych koszulek" - brzmi oficjalne hasło kampanii.
"Szpila" i "Tiger" znowu spełniają marzenia
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?