Izrael przyznał się do ataku na obóz dla uchodźców. Zabito tam dowódcę Hamasu, który kierował masakrą 7 października

OPRAC.:
Damian Świderski
Damian Świderski
Aleksandra Jaros
Aleksandra Jaros
Izraelska armia przyznała się do ataku na obóz dla uchodźców, gdzie ukrywał się dowódca Hamasu. Izrael tłumaczy, że śmierć cywilów jest "tragedią wojny"
Izraelska armia przyznała się do ataku na obóz dla uchodźców, gdzie ukrywał się dowódca Hamasu. Izrael tłumaczy, że śmierć cywilów jest "tragedią wojny" AA/ABACA/Abaca/East News
Siły Obronne Izraela zabiły we wtorek Ebrahima Biariego, jednego z dowódców Hamasu, który kierował masakrą 7 października - poinformowała służba prasowa armii izraelskiej. Podczas akcji zginęli też cywile, wśród których ukrywał się Biari.

Nie żyje dowódca Hamasu, który kierował masakrą 7 października

Ebrahim Biari został zabity w mieście Dżabalija w północnej części Strefy Gazy. Przedstawiciele izraelskiego wojska twierdzą, że oprócz niego zlikwidowano w tym mieście 50 innych bojowników, a oddziały izraelskie przejęły tam kontrolę nad "twierdzą Hamasu".

Twierdza była wykorzystywana przez Biariego do szkolenia w ramach przygotowań do operacji terrorystycznych. Znajdowała się tam infrastruktura i tunele, które służyły bojownikom do przemieszczania się do strefy przybrzeżnej. W walkach na tym obszarze siły izraelskie zabiły wielu terrorystów, zniszczyły tunele, broń i sprzęt wojskowy - podano.

Wskutek ataku na Hamas zginęło też wielu cywilów

Portal AL Dżazira twierdzi, że Biari miał się ukrywać w obozie dla uchodźców, gdzie wskutek ataku zginęła nieznana jak dotąd liczba cywilów. Jeden ze świadków ataku powiedział reporterowi CNN: "Czekałem w kolejce, aby kupić chleb, gdy nagle i bez wcześniejszego ostrzeżenia spadło siedem do ośmiu pocisków. W ziemi było potem siedem do ośmiu ogromnych dziur, pełnych zabitych ludzi, części ciał leżały wszędzie".

Izraelska armia przyznała się do ataku na obóz dla uchodźców. Podpułkownik Richard Hecht z Sił Obronnych Izraela powiedział CNN, że celem nalotu był dowódca Hamasu, który "ukrywał się, jak to mają w zwyczaju, wśród cywilów". Hecht dodał, że śmierć cywilów jest "tragedią wojny".

Kim był Ebrahim Biari?

Według portalu Jerusalem Post Ebrahim Biari był odpowiedzialny za działania zbrojne Hamasu w północnej części Strefy Gazy. Miał udział w wysłaniu terrorystów do ataku na port Aszdod w 2004 roku, w którym zamordowano 13 Izraelczyków, oraz odpowiadał za kierowanie ostrzałem rakietowym na Izrael przez dwie dekady. Armia izraelska poinformowała w środę rano, że dziewięciu jej żołnierzy zginęło we wtorek w walkach w Strefie Gazy. Tym samym liczba żołnierzy Izraela, którzy zginęli w wojnie z Hamasem od 7 października, wzrosła do 326.

Palestyńskie przedsiębiorstwo telekomunikacyjne Paltel twierdzi, że ponownie doszło do "całkowitego przerwania wszystkich usług komunikacyjnych i internetowych" w Strefie Gazy. W oświadczeniu na platformie X Paltel twierdzi, że dostęp do łączności międzynarodowej został odcięty. Według izraelskiej armii dwóch innych żołnierzy zostało poważnie rannych we wtorek podczas walk na terytorium palestyńskim.

Drodzy ludzie w naszej ukochanej ojczyźnie,

Z przykrością ogłaszamy całkowitą przerwę w komunikacji i usługach internetowych ze Strefą Gazy, w związku z ponownym odcięciem wcześniej połączonych tras międzynarodowych. Niech Bóg Was chroni i chroni nasz kraj.

Armia izraelska oświadczyła w środę, że uderzyła w ponad 11 tys. celów w Strefie Gazy od wybuchu wojny zapoczątkowanej przez atak Hamasu na Izrael z tych terenów 7 października.

„Od początku wojny Izraelskie Siły Obrony uderzyły w ponad 11 tys. celów należących do organizacji terrorystycznych w Strefie Gazy” – poinformowała armia w komunikacie.

Wcześniej armia izraelska podała, że dziewięciu jej żołnierzy zginęło, a dwóch zostało poważnie rannych we wtorek w walkach w Strefie Gazy. Tym samym liczba żołnierzy Izraela, którzy zginęli w wojnie z Hamasem, wzrosła do 326.

Uderzenie Hamasu 7 października skutkowało największą liczbą ofiar śmiertelnych wśród Izraelczyków od 1973 roku, gdy państwo żydowskie stoczyło wojnę z koalicją syryjsko-egipską. Dotychczas zginęło ponad 1,4 tys. Izraelczyków, a ponad 5,4 tys. zostało rannych. Ponadto terroryści uprowadzili co najmniej 240 osób do Strefy Gazy.

Według podległego Hamasowi ministerstwa zdrowia od początku wojny w Strefie Gazy zginęło ponad 8,3 tys. Palestyńczyków. W nocy izraelskie oddziały wkroczyły do Dżaninu na Zachodnim Brzegu, by niszczyć "terrorystyczną infrastrukturę" - podaje serwis Times of Israel.

Znaleziono i zniszczono ładunki wybuchowe podłożone na drogach oraz podziemny tunel używany przez palestyńskich terrorystów. Skonfiskowano również samochód z amunicją i sprzętem wojskowym - podała izraelska armia.

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź Portal i.pl codziennie. Obserwuj i.pl!

od 16 lat

Źródło:

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo

Komentarze 29

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

P
POLAK
Kto upoważnił żydów do mordowania Palestyńczyków ??? . Izrael chce zlikwidować Palestynę tak samo jak Hitler chciał zlikwidować Polskę
r
robi
1 listopada, 08:55, pielgrzym:

Media uzalaja sie nad Palestynczykami ktorzy ZAATAKOWALI Izrael. To tak jak by plakali nad Niemcami ktorzy zaatakowali Polske w 1939 roku ze ich zolnierze gineli na froncie, bo to ze polacy ktorzy gineli z reki tych hitlerowskich bandytow to nie bylo wazne. Tak samo jest teraz w Izraelu gdzie Palestynczycy moga mordowac mieszkancow Izraela bezkarnie I O TYM SIE NIE MOWI, bo to tylko palestyscy bandyci cierpia w tej wojnie.

Obecny IZRAEL to odwieczne ziemie zydowskie od TYSIACLECI. Przeciez ISLAM wtargnal na te ziemie DOPIERO w SIODMYM WIEKU, a poprzednio to nawet Cesarstwo Rzymskie mimo ze podbilo te tereny to szanowalo jednak mieszkancow zydowskich zamieszkuja[wulgaryzm]h te ziemie. Islam wymordowal mieszkancow Afryki Polnocnej a zwlaszcza rodowitych mieszkancow Egiptu (koptow) i posunal sie az do tego ze wtargnal na ziemie Hiszpanska skad zostal pogoniony. Gdy Islam atakowal Europe od wschodu to pogonil ich Jan III Sobieski i bylo 3 wieki spokoju. Obecnie znowu probuja kolonizowac Europe, co widac w KOSOWO skad niedawno wygonili Serbow z ich rodzinnej ziemi. Izrael sie BRONI bo zaatakowali ich PALESTYNCZYCY. Izrael nie pozwoli sie wygonic ze swoich odwiecznyc ziem. I tak byc powinno. Wszelka pomoc dla palestynczykow to jak podawanie noza [wulgaryzm]rcy.

Bylem na pielgrzymce w Ziemi Swietej to wiem co widzialem i co sie tam dzieje. Przeciez tam zyja i mieszkaja ludzie wielu wyznan i z nikim nie ma klopotow tylko z arabstwem ktore walczy ze wszystkimi. Szalency Islamscy ktorzy chca wladac swiatem jak Hitler czy Stalin !

W Izraelu wszyscy moga robic co chca i wierzyc w co chca i nie maja z tego powodu zadnych niesnasek ze strony Rzadu. Jak jestes mieszkancem Izraela i placisz podatki to nikogo nie obchodzi czy wierzysz w Chrystusa, w Budde czy Manitu. To TERRORYSCI ARABSCY ktorzy sa obcymi przybyszami na zydowskiej ziemi nagle uzurpowali sobie prawo do rzadzenia i wszystkich ludzi ktorzy nie wierza w ich boga Allaha chca wymordowac.

Tam nie bedzie nigdy KOSOWA, EGIPTU czy innych krajow gdzie arabstwo wymordowalo rdzennych mieszkancow i anektowalo ich ziemie gloszac ze to sa JUZ ICH ZIEMIE ARABSKIE.

Wg ciebie i żydów więc pewnie jesteś żydem można mordować Palestyńczyków bo kiedyś to była ziemia Izraelitów.

To prawda ale to było kiedyś i izraelici zostali przepędzeni nie przez Palestyńczyków.

Teraz to była ich ziemia i Izrael chcąc tam wrócić powinien szanować arabów i zaproponować współpracę i np zainwestować w rozwój Palestyny.

Ale nie Izrael zanim stworzył armie miał bojówki które mordowały Palestyńczyków czyli metodami terrorystycznymi zajmował ziemie Palestyńczyków którzy tam mieszkali a nie żydów który ziemie opuścili 2000 lat temu.

Zresztą i tak żydzi nieźle żyją we wszystkich krajach i nie zamierzają wracać do Izraela.

Ale mają obowiązek płacić kasę do Izraela na czołgi i bomby do zabijania Palestyńczyków.

To co teraz żydzi robią nie zostanie zapamiętane a w rejonie są silniejsi gracze jak np Iran czy Arabia Saudyjska i jak żydzi z zemsty zabijają dziś niewinnych Palestyńczyków tak np dzięki bombie atomowej itp zemsta może dotknąć niewinnych żydów i to w skali niewyobrażalnej na dziś, bo skoro żydzi stosują metody eksterminacji to i Arabowie mogą chcieć zetrzeć Izrael z powierzchni ziemi.

Zatem choć racje są podzielone i zawsze sympatia była po stronie gnębionych Palestyńczyków, to ta wojna pokazuje dobitnie że żydzi popełniają ludobójstwo i to co robią jest dużo gorsze niż działania Hamasu.

Zatem stare [orbaźliwe] umrą a smród z tego co teraz żydzi robią będzie utrwalał nienawiść do żydów tak powszechną na świecie.Żydzi już się zrównali z hitlerowcami choć mniej osób zabili

r
robi
1 listopada, 03:08, Obywatel:

Każdy medal ma dwie strony bo zabijanie i masakra cywilów jest ludobójstwem i strasznym przestępstwem i jest cierpieniem narodu Ale z drugiej strony Prawda jest taka że tych którzy mordują czyli przywódców wybiera właśnie Naród który potem cierpi i naród toleruje bandytów [wulgaryzm]rców polityków którzy w ogóle nie nadają się na rządzenie nimi ale to Toleruję i naród też ponosi winę za masakry swoich obywateli i innych obywateli biora[wulgaryzm]h udział w konfliktach wojennych

1 listopada, 3:12, Bigosowa:

Zgadzam się Bo to jest niestety prawda Tak samo jest u nas teraz po wyborach dopuściliśmy do władzy prawdopodobnie starych zomowców komuchów dzieci pierwszych sekretarzy i byłych mundurowych komunistów oraz różnych polityków poniemieckich rosyjskich i wszystko co tam może być najgorszego dla naszej Polski i możemy mieć za swoje tak mają inni sami wybraliśmy a będziemy w nadpłakać że oni nami rządzą Bo wróci ustrój z przed kilkudziesięciu lat i znowu Będą zamykać prześladować likwidować A my będziemy musieli wyjść na ulicy i Walczyć o swoje Chodź po ośmiu latach rządzenia PiS jest spokojnie i państwo sobie kwitnie gospodarcze i militarnie ale komuś to musiało przeszkadzać więc drodzy Polacy wkrótce będziecie mieć za swoje kretyńskie wybory

1 listopada, 08:32, marekbest:

Głosowałem na KO, wybrałem mniejsze zło. Każdy patrzy tylko aby się nachapać i obsadzić stołki kumplami i rodziną. PIS wybitnie w tym przoduje. A propagandę lepiej sieją niż za komuny. Z okresu komuny czerpali całymi garściami. Niestety władzy prawdziwi patrioci chyba nigdy nie dostaną. Niewolnikami byliśmy i będziemy. Musimy być w UE, nie ma innego wyjścia. Bez nadzoru taki pIS rozj..ie państwo, a z kolei bez przynależności do Unii, unia nas zdołuje. Pomocy będziemy szukać u Putina?

PIS tworzy propagandę rządowa bo szadzi a ty mało wiesz o komunie skoro powtarzasz argument Po ze POS jest jak komuna. PO to proniemiecka partia bez programu dla Polaków a dbałą tylko o biznes niemiecki to tez wymyślono narrację ze PIS to kolaboruje z Rosja i że to powrót do komuny.

Ty to łyknąłeś?

Prawda jedyna to ta ze sie ludzie pchają do polityki aby się nachapać.

Ale co z tego wynika dla wyborów konkretnej partii?

Ty chyba młody jesteś i nie pamiętasz liczby afer w PO.

Z jednej strony złodziejstwo polityków i ich prywata ale nie to jest najgorsze, bo ważne jest ze cwaniacy przedsiębiorcy czyli ludzie umiejący robić przewały szli po ochronę do Po anie do PIS

Weźmy np Giertycha który uciekł od PIS do PO.

Jego kierowca po zawodówce czy technikum samochodowym załozył firmę z kapitałem 5.000 zł po czym szybko kupił nieruchomości za 6 mln zł a niebawem odsprzedał za 27 mln

Przecież kazdy rozumie ze to słup a Giertych uciekł z kraju bo mówi że zarzuty prokuratury do jego osoby to szykany polityczne.

I Ty sie wściekasz ze politycy są żadni pieneidzy a tymczasem sady są PO-wskie i sprawy PO-wców np Giertycha są przeciągane a Giertych che zostać naczelnym prokuratorem aby uwalić własną sprawę .

oprzecie to czy TVP za PS jest bardziej propagandowe niż za PO to sprawa subiektywna i zaostrzenia metod propagandy w wolnych mediach

Ale sprawy przekrętów i łapówek znane z PO to przecież łatwe są do oceny

Ja tez głosowałem na PO ale do czasu dopóki PO nie zaczęło działać na szkodę Polski a w interesie Niemiec.To dyskwalifikuje PO tak samo jak PZPR która ponoć też była za demokracją , dla ludzi i chciała dobrze dla Polski.

A wypowiadałeś sie w sprawie propagandy z TVP. Czyty pamiętasz jaka propagandę antypolska i antypisowska prowadziła ta gazeta gdy była w rekach Niemców?

A czy ty widzisz ze wszystkie wolne media za wyjątkiem Polsatu na zlecenie Tuska pluła od lat na PiS?

Co im Tusk zaoferował? Finansowanie z Niemiec i od Sorosa oraz po uwaleniu abonamentu i TVP wzrost dochodów z reklam.

Rozumiesz że wolne media są nieobiektywne bo są opłacone i oczekują większych zysków?

r
realista
Za dokonywanie zbrodni ludobójstwa Izrael powinien w trybie natychmiastowym zostać wykluczony z wszelkich rozgrywek sportowych. Powinny zostać zerwane wszelkie stosunki dyplomatyczne i nałożone drakońskie sankcje gospodarcze. Premier Izraela powinien mieć nakaz aresztowania od trybunału w Hadze. Przecież to, co wyczynia, to zbrodnie Putina na sterydach. A jednak... świat milczy. To świadczy tylko o jednym - kto rządzi wszystkimi mediami i polityką, temu wolno wszystko! Kto to jest - sami sobie odpowiedzcie!
J
JuzO
1 listopada, 08:13, marekbest:

Terroryści z Izraela mordują terrorystów z Palestyny. Wygra Izrael dotowany przez USA. Ale potrwa to jeszcze dziesiątki lat i pochłonie grube mld dolarów.

za 1 Izraelitę, 10 -- skąd ja to pamiętam? A nie, tam było 100.

G
Gość
1 listopada, 03:08, Obywatel:

Każdy medal ma dwie strony bo zabijanie i masakra cywilów jest ludobójstwem i strasznym przestępstwem i jest cierpieniem narodu Ale z drugiej strony Prawda jest taka że tych którzy mordują czyli przywódców wybiera właśnie Naród który potem cierpi i naród toleruje bandytów [wulgaryzm]rców polityków którzy w ogóle nie nadają się na rządzenie nimi ale to Toleruję i naród też ponosi winę za masakry swoich obywateli i innych obywateli biora[wulgaryzm]h udział w konfliktach wojennych

1 listopada, 3:12, Bigosowa:

Zgadzam się Bo to jest niestety prawda Tak samo jest u nas teraz po wyborach dopuściliśmy do władzy prawdopodobnie starych zomowców komuchów dzieci pierwszych sekretarzy i byłych mundurowych komunistów oraz różnych polityków poniemieckich rosyjskich i wszystko co tam może być najgorszego dla naszej Polski i możemy mieć za swoje tak mają inni sami wybraliśmy a będziemy w nadpłakać że oni nami rządzą Bo wróci ustrój z przed kilkudziesięciu lat i znowu Będą zamykać prześladować likwidować A my będziemy musieli wyjść na ulicy i Walczyć o swoje Chodź po ośmiu latach rządzenia PiS jest spokojnie i państwo sobie kwitnie gospodarcze i militarnie ale komuś to musiało przeszkadzać więc drodzy Polacy wkrótce będziecie mieć za swoje kretyńskie wybory

1 listopada, 8:32, marekbest:

Głosowałem na KO, wybrałem mniejsze zło. Każdy patrzy tylko aby się nachapać i obsadzić stołki kumplami i rodziną. PIS wybitnie w tym przoduje. A propagandę lepiej sieją niż za komuny. Z okresu komuny czerpali całymi garściami. Niestety władzy prawdziwi patrioci chyba nigdy nie dostaną. Niewolnikami byliśmy i będziemy. Musimy być w UE, nie ma innego wyjścia. Bez nadzoru taki pIS rozj..ie państwo, a z kolei bez przynależności do Unii, unia nas zdołuje. Pomocy będziemy szukać u Putina?

Zobaczymy za 3 lata jaka bieda się zrobi w Polsce,ale i tak wszyscy będą mówić że to wina PISu,ludzie od tej telewizji i internetu mają wodę zamiast mózgu

p
pielgrzym
Media uzalaja sie nad Palestynczykami ktorzy ZAATAKOWALI Izrael. To tak jak by plakali nad Niemcami ktorzy zaatakowali Polske w 1939 roku ze ich zolnierze gineli na froncie, bo to ze polacy ktorzy gineli z reki tych hitlerowskich bandytow to nie bylo wazne. Tak samo jest teraz w Izraelu gdzie Palestynczycy moga mordowac mieszkancow Izraela bezkarnie I O TYM SIE NIE MOWI, bo to tylko palestyscy bandyci cierpia w tej wojnie.

Obecny IZRAEL to odwieczne ziemie zydowskie od TYSIACLECI. Przeciez ISLAM wtargnal na te ziemie DOPIERO w SIODMYM WIEKU, a poprzednio to nawet Cesarstwo Rzymskie mimo ze podbilo te tereny to szanowalo jednak mieszkancow zydowskich zamieszkuja[wulgaryzm]h te ziemie. Islam wymordowal mieszkancow Afryki Polnocnej a zwlaszcza rodowitych mieszkancow Egiptu (koptow) i posunal sie az do tego ze wtargnal na ziemie Hiszpanska skad zostal pogoniony. Gdy Islam atakowal Europe od wschodu to pogonil ich Jan III Sobieski i bylo 3 wieki spokoju. Obecnie znowu probuja kolonizowac Europe, co widac w KOSOWO skad niedawno wygonili Serbow z ich rodzinnej ziemi. Izrael sie BRONI bo zaatakowali ich PALESTYNCZYCY. Izrael nie pozwoli sie wygonic ze swoich odwiecznyc ziem. I tak byc powinno. Wszelka pomoc dla palestynczykow to jak podawanie noza [wulgaryzm]rcy.

Bylem na pielgrzymce w Ziemi Swietej to wiem co widzialem i co sie tam dzieje. Przeciez tam zyja i mieszkaja ludzie wielu wyznan i z nikim nie ma klopotow tylko z arabstwem ktore walczy ze wszystkimi. Szalency Islamscy ktorzy chca wladac swiatem jak Hitler czy Stalin !

W Izraelu wszyscy moga robic co chca i wierzyc w co chca i nie maja z tego powodu zadnych niesnasek ze strony Rzadu. Jak jestes mieszkancem Izraela i placisz podatki to nikogo nie obchodzi czy wierzysz w Chrystusa, w Budde czy Manitu. To TERRORYSCI ARABSCY ktorzy sa obcymi przybyszami na zydowskiej ziemi nagle uzurpowali sobie prawo do rzadzenia i wszystkich ludzi ktorzy nie wierza w ich boga Allaha chca wymordowac.

Tam nie bedzie nigdy KOSOWA, EGIPTU czy innych krajow gdzie arabstwo wymordowalo rdzennych mieszkancow i anektowalo ich ziemie gloszac ze to sa JUZ ICH ZIEMIE ARABSKIE.
G
Gość
1 listopada, 7:52, Nauczyciel LO:

Gratulacje. Świetna robota 🇮🇱

1 listopada, 8:22, ab:

Pytanie do syjonistów: gdyby Hamas ukrywał się w Izraelu, czy byłoby w porządku bombardować izraelskie szkoły i szpitale?

Więc jest w porządku, że Izrael zabija ponad 100 niewinnych ludzi w obozie dla uchodźców, ponieważ twierdzi, że przebywał tam dowódca Hamasu? Kurczę, ten świat robi się taki smutny i przygnębiający.

Tak

k
katolik
Palestynscy terrorysci napadli na Izrael ktory sie broni. Izrael posiada system obrony antyrakietowej ktory nazywa sie Zelazna Kopula gdzie obrona kraju jest sterowana przez komputery. Po wykryciu rakiety ktora zdaza do celu na terytorium Izraela syatem ten niszczy rakiete i rownoczesnie wysyla antyrakierte w miejsce odpalenia rakiety. Poniewaz terrorysci odpalaja te rakiety z dziedzincow szkol i szpitali dolatujace tam antyrakiety niszcza wyrzutnie rakiet terrorystow. Jako ze sa to jak wiemy szkoly i szpitale z tad jest tyle zabitych i rannych na terenie tych szkol i szpitali bo Hamas uzywa te szkoly i szpitale jak tarcze.

Bylem w izraeleu na pielgrzymce i widzialem co sie tam dzieje.

Dlaczego nic sie nie pisze o zabitych mieszkancach IIzraela przez Islamskich terrorystow ?
J
JAN
No to sprawdza się mój scenariusz. Napuścić Palestyńczyków na żydów a potem pod sztandarem w gwiazdkę ze świeczkami gromadzić wszystkich koszernych żeby zlikwidować strefę Gazy, zmienić sąd najwyższy i zamieść pod dywan wszystkie bezeceństwa wujka Netanjahu. Jeden żydek chce wyciamkać cały naród nawet za cenę tysięcy ofiar. Jak to kiedyś mówili słynni ludzie, jeden zabity to tragedia, milion to statystyka. A czy ktoś się zagłębia w dane statystyczne? I najgorsze jest to, że tych koszernych ludobójców wspiera kraj, który mieni się być najbardziej demokratycznym krajem świata. Ironia losu, demokraci zza oceanu najpierw wspierali Adolfa, potem Stalina i setki innych ludobójców a teraz latają po świecie i bronią pokoju i demokracji. A walcie się dzieci wuja Sama.
m
marekbest
1 listopada, 03:08, Obywatel:

Każdy medal ma dwie strony bo zabijanie i masakra cywilów jest ludobójstwem i strasznym przestępstwem i jest cierpieniem narodu Ale z drugiej strony Prawda jest taka że tych którzy mordują czyli przywódców wybiera właśnie Naród który potem cierpi i naród toleruje bandytów [wulgaryzm]rców polityków którzy w ogóle nie nadają się na rządzenie nimi ale to Toleruję i naród też ponosi winę za masakry swoich obywateli i innych obywateli biora[wulgaryzm]h udział w konfliktach wojennych

1 listopada, 3:12, Bigosowa:

Zgadzam się Bo to jest niestety prawda Tak samo jest u nas teraz po wyborach dopuściliśmy do władzy prawdopodobnie starych zomowców komuchów dzieci pierwszych sekretarzy i byłych mundurowych komunistów oraz różnych polityków poniemieckich rosyjskich i wszystko co tam może być najgorszego dla naszej Polski i możemy mieć za swoje tak mają inni sami wybraliśmy a będziemy w nadpłakać że oni nami rządzą Bo wróci ustrój z przed kilkudziesięciu lat i znowu Będą zamykać prześladować likwidować A my będziemy musieli wyjść na ulicy i Walczyć o swoje Chodź po ośmiu latach rządzenia PiS jest spokojnie i państwo sobie kwitnie gospodarcze i militarnie ale komuś to musiało przeszkadzać więc drodzy Polacy wkrótce będziecie mieć za swoje kretyńskie wybory

Głosowałem na KO, wybrałem mniejsze zło. Każdy patrzy tylko aby się nachapać i obsadzić stołki kumplami i rodziną. PIS wybitnie w tym przoduje. A propagandę lepiej sieją niż za komuny. Z okresu komuny czerpali całymi garściami. Niestety władzy prawdziwi patrioci chyba nigdy nie dostaną. Niewolnikami byliśmy i będziemy. Musimy być w UE, nie ma innego wyjścia. Bez nadzoru taki pIS rozj..ie państwo, a z kolei bez przynależności do Unii, unia nas zdołuje. Pomocy będziemy szukać u Putina?

a
ab
1 listopada, 7:52, Nauczyciel LO:

Gratulacje. Świetna robota 🇮🇱

Pytanie do syjonistów: gdyby Hamas ukrywał się w Izraelu, czy byłoby w porządku bombardować izraelskie szkoły i szpitale?

Więc jest w porządku, że Izrael zabija ponad 100 niewinnych ludzi w obozie dla uchodźców, ponieważ twierdzi, że przebywał tam dowódca Hamasu? Kurczę, ten świat robi się taki smutny i przygnębiający.

w
wojɐk
Izrael, Palestyna - to są mściwe narody.

Podobnie jak i w Polsce POKO i opozycja, to też niedobrzy🐵🙈małPOludy.
m
marekbest
1 listopada, 7:52, Nauczyciel LO:

Gratulacje. Świetna robota 🇮🇱

Co w tym świetnego? Smutne to i tragiczne, że jesteśmy takimi prymitywami.

m
marekbest
Terroryści z Izraela mordują terrorystów z Palestyny. Wygra Izrael dotowany przez USA. Ale potrwa to jeszcze dziesiątki lat i pochłonie grube mld dolarów.
Wróć na i.pl Portal i.pl