Infolinia Orange płatna, żeby nie było... żartów oraz złośliwości

Małgorzata Mrowiec
Małgorzata Mrowiec
Krakowianka, pani Małgorzata Łepkowska, skarży się, że klienci Orange są zmuszeni płacić za zgłaszanie usterek. - Pomóżcie! - apeluje nasza Czytelniczka.

Jak relacjonuje pani Małgorzata, w ubiegłym miesiącu miała problem z telewizją i konieczne w związku z tym kontakty telefoniczne z Orange kosztowały ją w sumie 18 złotych.

Krakowianka przypomina artykuł prasowy sprzed sześciu lat. Już wtedy klienci Orange, którzy korzystali do tej pory z darmowej Błękitnej Linii TP SA, alarmowali, że nagle są zmuszeni w niektórych przypadkach (np. zgłoszenie usterek związanych z usługami multimedialnymi, m.in. z dostawą internetu) korzystać z płatnej infolinii. Działo się tak odkąd zniknęła marka Telekomunikacji Polskiej i wszystkie jej produkty zaczęły być oferowane pod marką operatora Orange.

Zwróciliśmy się o wyjaśnienia do Orange. „Przepraszamy klientkę za niedogodności związane ze zgłoszeniem awarii telewizji” - odpowiada na początek biuro prasowe Orange Polska.

Otrzymujemy zarazem potwierdzenie, że połączenie z biurem obsługi klienta (801 234 567) jest płatne, zgodnie z cennikiem usług telekomunikacyjnych. W poszczególnych taryfach opłaty mogą się różnić, najczęściej to 0,29 zł za minutę. „Wprowadzenie opłaty miało na celu zmniejszenie kontaktów niemerytorycznych, np. żartów czy złośliwych telefonów. Dzięki temu klienci szukający pomocy mogą to zrobić szybciej” - przekonuje Orange.

Niestety, nie mamy dobrych wiadomości: w tej chwili nie ma planów uruchomienia darmowej infolinii dla zgłaszających awarię przez telefon. Orange podkreśla, że podobne opłaty wprowadzili na swoich infoliniach także inni operatorzy.

W nadesłanej odpowiedzi wskazano, że awarię usług w Orange można zgłosić także bezpłatnie - za pomocą aplikacji Mój Orange, darmowego czatu albo w dowolnym salonie sprzedaży. Jak jednak łatwo się domyślić, nie jest to dogodna alternatywa dla np. osoby starszej, niekorzystającej z internetu, a dla której wyprawy do salonu też mogą stanowić trudność.

ZOBACZ KONIECZNIE:

Polub nas na Facebooku i bądź zawsze na bieżąco!

Wideo: Co Ty wiesz o Krakowie?

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiał oryginalny: Infolinia Orange płatna, żeby nie było... żartów oraz złośliwości - Dziennik Polski

Komentarze 6

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

N
Nj
Sami sobie wystawili opinie platna infolinia chce zamowic telefon a6 samsung i co nie zamowie bo nie chce placic 29groszy za minute dodatkowo a wiec biznesu nie zrobimy kupie gdzie indziej
K
Kp
A mozna sprawe załatwić tak ze łącząc sie przez aplikację łączymy sie za darmo
A
Aga
Nie prawda ze przez moj orange dodzwonimy sie bezplatnie bo niby tak ale w rezultacie jest problem z polaczeniem sie bo odzuca albo przekierowujr na platna usluge
W
Włodzimierz Ołubek
Niestety, od kilku miesięcy kontakt przez aplikację "Mój Orange" zainstalowaną na smartfonie również jest płatny - aplikacja przekierowuje rozmowy na płatną infolinię.
A
As
Orange to zwykli ZŁODZIEJE, a co do czatu to niestety tam CV siedzą DEBILE.
d
dede
A czy w ogóle w Polsce sa jakieś bezpłatne infolinie? Z tego co kojarzę, to chyba nie. Mam w domu UPC, NC+ i niestety też się płaci za połączenie. Swoją drogą 18 zeta to chyba 1,5h gadania. Po co? Powinni wysłać techników do tej Pani i już.
Wróć na i.pl Portal i.pl