Menu Region

Bukmacher na koszulkach

Bukmacher na koszulkach

Data dodania: Ostatnia aktualizacja:

Polska

Bartosz Karcz

Prześlij Drukuj
Wisła Kraków ma nowego sponsora strategicznego. Wczoraj krakowski klub podpisał umowę z firmą bukmacherską bet-at-home. Umowa została podpisana na dwa lata, a Biała Gwiazda z tego tytułu otrzyma ok. 4 milionów złotych za rok.
W zamian, od wiosny reklama firmy pojawi się na koszulkach Wisły i bandach reklamowych na stadionie
.
Wisła sponsora strategicznego szukała od lata 2007, gdy wygasła umowa z Kompanią Piwowarską. Do końca sezonu 2006/07 na koszulkach krakowskich piłkarzy widniała reklama marki Tyskie. Przez kolejne 1,5 roku wiślacy grali w koszulkach z logo właściciela klubu, czyli Tele-Foniki.

- To dla nas duży sukces, że w czasie kryzysu udało nam się pozyskać strategicznego sponsora - mówił wczoraj zadowolony szef marketingu krakowskiej Wisły Grzegorz Falk.


- Postanowiliśmy się związać z Wisłą, bo staramy się współpracować z najlepszymi - dodaje Robert Raszczyk z bet-at-home. - Ostatnie badania, przeprowadzane nie tylko w Polsce, świadczą, że Wisła jest obecnie zdecydowanie najpopularniejszym polskim klubem. Stąd taki nasz wybór.

Umowę podpisaliśmy na dwa lata, ale oczywiście nie wykluczamy jej przedłużenia o kolejne.
Podpisana wczoraj umowa zawiera szereg bonusów. Najprościej rzecz ujmując, Wisła od bet-at-home otrzyma tym więcej pieniędzy, im lepsze będą wyniki na boisku. Premie przewidziane są bowiem za mistrzostwo Polski czy sukcesy w europejskich pucharach.


**
Wisła poszła w ślady Realu

Wisła będzie pierwszym polskim klubem, który podpisał umowę na tak szeroką reklamę z firmą bukmacherską. Do tej pory reklamy konkurencji bet-at-home, czyli firmy bwin, widniały tylko na rękawach koszulek Legii Warszawa.

W świecie futbolu to jednak nie nowość. Z reklamami zakładów bukmacherskich grają m.in. tak wielkie kluby jak Real Madryt czy Milan, a w Portugalii poszli nawet dalej, bo tam sponsorem całej ligi była firma bukmacherska.

Bet-at-home sponsoruje nie tylko kluby piłkarskie, ale m.in. reprezentację Bułgarii. Firmę nie interesuje zresztą tylko piłka nożna. Jest także sponsorem szczypiornistów Rumunii.

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

 

Komentarze

Dodajesz jako: Gość

Ilość znaków do wpisania:

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

zaloguj się