Menu Region

Zamiast kryzysu promocja regionów

Zamiast kryzysu promocja regionów

Data dodania: Ostatnia aktualizacja:

Polska

Natalia Bugalska

Prześlij Drukuj
Ruszył ogólnopolski festiwal promocji. Miasta i regiony już mogą zgłaszać projekty do konkursu Złote Formaty. Dziennik "Polska" jest patronem medialnym wydarzenia.
Samorządy będą konkurowały ze sobą w pięciu kategoriach: wydarzenie, wydawnictwo promocyjne, strona internetowa, zewnętrzna kampania reklamowa oraz całokształt działalności promocyjnej - Grand Prix Festiwalu.

Duże miasta na promocję przeznaczają nawet do kilkudziesięciu milionów złotych rocznie. Dobrze opracowana kampania to zyski dla miasta czy regionu. - Jest to szczególnie ważne podczas kryzysu - mówi Rafał Szmitke, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej. Jak tłumaczy, to właśnie w czasach kryzysu inwestorzy rozważają przeniesienie firm do atrakcyjniejszych miejsc.

Zwycięzcy będą mogli za darmo promować swój region na billboardach w całym kraju. Termin nadsyłania projektów mija 9 marca. Więcej informacji stronie: www.outdoordlamiast.pl/ festiwal

Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

 

Komentarze

Dodajesz jako: Gość

Ilość znaków do wpisania:

Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

zaloguj się