Energetyczne Centrum mówi "nie" nieuczciwym przedstawicielom handlowym

Redakcja
Energetyczne Centrum to jedna z firm, które pojawiły się na rynku z ofertą tańszej energii. Chcą na trudnym rynku konkurować i przekonywać odbiorców do swojej oferty.

Jednak od wiosny tego roku opinie o firmie są mocno niepokojące.

Jak się okazuje od miesiąca firma ma nowy zarząd i nowe osoby na wszystkich stanowiskach odpowiadających za jej prawidłowe funkcjonowanie.

- Powodem ogromnych zmian które zaszły w ostatnich tygodniach są nieprawidłowości przy procesie sprzedaży - mówi Piotr Ostaszewski z Energetycznego Centrum. - Proces pozyskiwania nowych Klientów odbywał się przez zewnętrzne firmy i ich przedstawicieli handlowych, występujących w imieniu EC. Niestety w wielu przypadkach osoby te kierowane chęcią zysku posuwały się do działań nieetycznych, aby tylko doprowadzić do podpisania umowy, zamiast zadbać o pełną i rzetelną informację potencjalnych klientów.

Energetyczne Centrum wprowadziło w firmie proces naprawczy i zasadę "Zero tolerancji dla nieuczciwych przedstawicieli handlowych". Od trzech tygodni w EC trwa prawdziwa rewolucja.

Wdrażany program naprawczy związany jest zarówno z produktami, jak i - przede wszystkim - ze sposobem dotychczasowej sprzedaży usług. Ten drugi aspekt to największy obecnie problem firmy. Wszelkie nieuczciwe działania przedstawicieli handlowych zgłaszane są do prokuratury, tylko w ostatnim tygodniu firma złożyła kilka takich zawiadomień.

"Nie wahamy się wyciągać konsekwencje od nieuczciwych sprzedawców i bardzo krytycznie oceniać część dotychczasowych partnerów biznesowych naszej firmy - mówi Piotr Ostaszewski. - Nawet jeśli miałoby to oznaczać zakończenie współpracy z niektórymi z nich, jesteśmy w pełni zdeterminowani i przygotowani do takiego kroku."

Czy zatem warto zmienić sprzedawcę energii?

Tak, tylko należy zwracać uwagę na ofertę oraz sprawdzić wcześniej ile na takiej zmianie możemy zyskać, bo nawet niewielka miesięczna różnica cenowa daje w skali roku wymierne korzyści. Warto też korzystać z infolinii i kontaktu telefonicznego z firmami aby wyjaśniać swoje wątpliwości na etapie rozważania podpisania nowej umowy.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Energetyczne Centrum mówi "nie" nieuczciwym przedstawicielom handlowym - Portal i.pl

Wróć na i.pl Portal i.pl