Menu Region

Energetyczne Centrum mówi "nie" nieuczciwym przedstawicielom...

Energetyczne Centrum mówi "nie" nieuczciwym przedstawicielom handlowym

Data dodania: Ostatnia aktualizacja:

27Komentarzy Prześlij Drukuj
Energetyczne Centrum to jedna z firm, które pojawiły się na rynku z ofertą tańszej energii. Chcą na trudnym rynku konkurować i przekonywać odbiorców do swojej oferty.
Jednak od wiosny tego roku opinie o firmie są mocno niepokojące.

Jak się okazuje od miesiąca firma ma nowy zarząd i nowe osoby na wszystkich stanowiskach odpowiadających za jej prawidłowe funkcjonowanie.

- Powodem ogromnych zmian które zaszły w ostatnich tygodniach są nieprawidłowości przy procesie sprzedaży - mówi Piotr Ostaszewski z Energetycznego Centrum. - Proces pozyskiwania nowych Klientów odbywał się przez zewnętrzne firmy i ich przedstawicieli handlowych, występujących w imieniu EC.
Niestety w wielu przypadkach osoby te kierowane chęcią zysku posuwały się do działań nieetycznych, aby tylko doprowadzić do podpisania umowy, zamiast zadbać o pełną i rzetelną informację potencjalnych klientów.

Energetyczne Centrum wprowadziło w firmie proces naprawczy i zasadę "Zero tolerancji dla nieuczciwych przedstawicieli handlowych". Od trzech tygodni w EC trwa prawdziwa rewolucja.

Wdrażany program naprawczy związany jest zarówno z produktami, jak i - przede wszystkim - ze sposobem dotychczasowej sprzedaży usług. Ten drugi aspekt to największy obecnie problem firmy. Wszelkie nieuczciwe działania przedstawicieli handlowych zgłaszane są do prokuratury, tylko w ostatnim tygodniu firma złożyła kilka takich zawiadomień.

"Nie wahamy się wyciągać konsekwencje od nieuczciwych sprzedawców i bardzo krytycznie oceniać część dotychczasowych partnerów biznesowych naszej firmy - mówi Piotr Ostaszewski. - Nawet jeśli miałoby to oznaczać zakończenie współpracy z niektórymi z nich, jesteśmy w pełni zdeterminowani i przygotowani do takiego kroku."

Czy zatem warto zmienić sprzedawcę energii?

Tak, tylko należy zwracać uwagę na ofertę oraz sprawdzić wcześniej ile na takiej zmianie możemy zyskać, bo nawet niewielka miesięczna różnica cenowa daje w skali roku wymierne korzyści. Warto też korzystać z infolinii i kontaktu telefonicznego z firmami aby wyjaśniać swoje wątpliwości na etapie rozważania podpisania nowej umowy.
Reklama
27

Komentarze

zwiń wszystkie wątki najnowsze najstarsze

Aby komentować ten artykuł, musisz być zalogowany.

Zaloguj lub zarejestruj się

nieuczciwi i zakłamani przedstawiciele

+1 / 0

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

 •

w lutym zapukał do nas jakiś facet. miał szczęście, że byłem w pracy. Żona szła na popołudniówkę i miała pół godziny do wyjścia. Facet przedstawił się jako pracownik ENEA i oświadczył, że trzeba podpisać nową umowę, bo stara niedługo wygaśnie. Szybko podpisała papiery, bo za chwilę do pracy... Walnęła je gdzieś do szuflady i przypomniała sobie o nich, gdy przyszło... rozwiązanie umowy z ENEA !!! I zaczęły się problemy. Za anulowanie umowy EC życzy sobie 850 zł!!! Nie ma na nich siły? nie ma paragrafu za oszustwa?

odpowiedzi (0)

skomentuj

energetyczne centrum

+9 / -3

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

gustaw (gość)  •

to najwiękrza firma oszustów w polsce wykorzystujom naiwnośc ludzi o najniszczych cenach energi a jak przychodzi rachunek to okazuje śię że trzeba płacić jakieś ubespieczenia i straszom tylko karami proponuje nigdy nie potpisywac z niwi żadnej umowy.

odpowiedzi (0)

skomentuj

energetyk

+7 / -19

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

fello (gość)  •

moge pomoc w rozwiazaniu problemu tylko prosze wplacic na moje konto 500zl. dziekuje

odpowiedzi (0)

skomentuj

Wypowiedzenie umowy

+20 / -15

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

Krzysztof (gość)  •

Osoba z rodziny zawarła umowę w marcu 2012 z EC. Aktualnie Energetyczne Centrum rozsyła zmiany Ogólnych Warunków Umowy (list otrzymany 1.03.2013). Dzwoniłem pod 800 007 707 i tam podając informacje o zmianie OWU od razu doradca powiedział , aby wypowiedzieć umowę listem poleconym za potwierdzeniem odbioru na podstawie ART. 384 z indeksem górnym 1 Kodeksu Cywilnego od dnia pisma. Indeks górny to jest tak jak zapis potęgi, czyli ART 384 z małą cyfrą 1 za cyfrą 4. Na wypowiedzenie umowy jest 14 dni od dnia otrzymania poleconego ze zmianami OWU.
pozdrawiam
Krzysztof

odpowiedzi (0)

skomentuj

złodzieje

+22 / -16

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

g (gość)  •

takich jak oni powinno sie wziąć za jaja powiesić na pierwszym lepszym słupie wysokiego napiecia moze by wtedy zrozymieli ze na takim koniku daleko nie zajada predzej czy pozniej sie za nich wezmą ale to i tak nie zwróci ludzą pieniedzy moja mama w ten sposub został oszukana ale nawet jednego dna my od nich prądu nie pobierali a za rozwiązanie umowy 500 zł trzeba zapłacić taka jes własnie polska i polskie prawo państwo k**** i szatana a ten ktury był u mnie w domu nich no mi tylko w rece wpadnie to zeby nie jego

odpowiedzi (0)

skomentuj

złodzieje

+25 / -20

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

g (gość)  •

zlodzieje jebane nic wiecej nawet jednego rachunku nie dostałem od nich nawet nie rozwiazali umowy z poprzednim dostawca pradu a i tak za rozwiazanie umowy trzeba zapłacic 500zł to jest chore ze za podpis trzeba płacic jeszcze strasza non stop telefony smsy a z tego co wiem to podlega pod nekanie strasza komornikiem a tego gnoja co wprowadził moją Mamę w bład to jak dorwe to mu nogi połamie dzieki

odpowiedzi (0)

skomentuj

POMOC

+28 / -17

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

POMOC (gość)  •

Jeżeli Zostałaś Oszukana/Oszukany przez PH Energetycznego Centrum Pomoge Ci Rozwiązać Nieuczciwie Zawartą Umowe.
Kontakt biuro.moskiewski@gmail.com

odpowiedzi (0)

skomentuj

CE

+28 / -20

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

ŻAŁOSNE (gość)  •

MOJA MAMA ZOSTAŁA OSZUKANA NAWET NIE WIEMY GDZIE UDERZYĆ O JAKĄ KOLWIEK POMOC I DO KOGO ...JAK MOŻNA TAK OSZUKIWAĆ LUDZI ...JAK BYM SPOTKAŁA TEGO AKWIZYTORA KTÓRY ZAPUKAŁ DO MOJEJ MAMY W DRZWI TO BYM MU CHYBA NAPLUŁA W.... I KAZAŁA BYM MU TERAZ ZAPŁACIĆ TE RACHUNKI ....:)

odpowiedzi (0)

skomentuj

Centrum Energetyczne

+34 / -22

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

konsument (gość)  •

Bardzo współczuję wszystkim, którzy zostali oszukani przez tę firmę. Ja miałam przejścia z Novum operatorem telefonicznym. Udało mi się w końcu z nimi wygrać, ale to tylko dzięki prawnikowi. Jak sobie przypomnę to do tej pory mnie trzęsie.

odpowiedzi (0)

skomentuj

ec

+53 / -22

Autor komentarza nie dodał zdjęcia

emerka (gość)  •

To,że naciagają ludzi na te umowy to tylko wierzchołek góry lodowej.Nam odcięli prąd za brak opłat ubezpieczenia,którego nie chciałyśmy,a które wcisnęli mojej mamie.
Mało tego , aby otrzymywac od nich bieżące rachunki, to ja sama wielokrotnie musiałam się do nich zwracac w imieniu mojej mamy.Rachunek z terminem płatności na 24.12.2012, otrzymałam ...24.12.2012!Mało,że naciagają ludzi na umowy ,to jeszcze później chcą zarabiac na odetkach oraz na ponownym przyłączaniu prądu.Sprawdzajcie wszystkie rozliczenia -tu też robią przekręty.Sprawdzajcie numery kont ,na które przelewacie pieniądze.Jedne z wczesniejszych rachunków mama dostała od nich z nowym numerem konta.Nigdzie nie było wyraźnej uwagi,że nastapiła jego zmiana. Tylko dzięki temu,że staram się dokładnie wszystko sprawdzic, pieniądze wysłałąm na właściwe konto.Każdy samochów z PGE ,który jest ich dystrybutorem powoduje zimne dreszcze,bo nie wiadomo co Energetyczne Centrum znowu wymyśliło.Przestrzegam przed nimi.Podpisanie z nimi umowy to dopiero początek problemów.A wszystko dzieje sie zgodnie z prawem

odpowiedzi (0)

skomentuj
1 »
Reklama
Reklama