18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

"Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi", czyli kampania o chorych na raka, która stała się hitem

Redakcja
Plakat promujący akcję WYGRAJ ŻYCIE
Plakat promujący akcję WYGRAJ ŻYCIE materiał promocyjny
Fundacja Rak n' Roll od 2009 roku organizuje akcje mające na celu zmianę sposobu myślenia o ludziach chorych na raka. Najnowsza kampania organizacji wystartowała pod hasłem WYGRAJ ŻYCIE i ma na celu skłonienie ludzi do przekazania 1 proc. podatku na rzecz fundacji. Plakat propagujący akcję przedstawia dwie kobiety w czapkach, które trzymają kartonową tablicę z napisem "Zbieramy na cycki, nowe fryzury i dragi". Dopiero tekst pod sloganem informuje o prawdziwym celu kampanii.

Pomysłowy plakat zdobył dużą popularność na Facebooku, gdzie stronę reklamującą kampanię polubiło już niemal 10 tys. internautów. Tekst na plakacie umieszczony pod hasłem informuje o celu, jaki stawia sobie Fundacja Rock n'Roll: "Wraz z chorobą nowotworową pojawia się nagle wiele potrzeb. Np. peruki dla kobiet po chemii, pomoc socjalna dla osób, którym brakuje na leki, a także dostęp do rzetelnych informacji na temat masektomii i rekonstrukcji piersi. Fundacja "Rak n'Roll. Wygraj Życie "wspiera chorych na raka psychologicznie i finansowo".

Czytaj również: Rak'n'Roll, czyli jak wygrać z nowotworem

Zdjęcie promujące akcję pojawiło się w środę, jednak już zdążyły się nim zainteresować firmy zajmujące się marketingiem i reklamą m.in. blog "Case By Case": "Mocne. I dobre. Bardzo dobre". Również Wirtualnemedia.pl chwalą chwytliwy pomysł fundacji: "Świetna reklama!".

Czytaj również: Fundacja Rak'n'Roll przywraca nadzieję

Założycielka fundacji, Magda Prokopowicz, podkreśla, że twórcom zależy na zainteresowaniu mediów, ponieważ "akcja jest robiona całkowicie bezkosztowo": - "W tej chwili dowiedziałam się, że akcję pokaże prawdopodobnie jedna z sieci kin".

Prokopowicz, która sama walczy z chorobą nowotworową, mówi, że fundacji zależało na mniej konwencjonalnej kampanii, która wyróżniałaby się na tle innych reklam zachęcających do oddana 1 proc. podatku: - "Chcemy pokazać, że ten jeden procent to dla pacjentów, chorych leki i normalne życie. Prowadzimy także kampanie informacyjne, na temat zabiegów rekonstrukcji piersi czy masektomii" - dodaje Prokopowicz.


Źródła: Alert24.pl / Fundacja Rak n'Roll


ZOBACZ RÓWNIEŻ: AKCJA WYGRAJ ŻYCIE NA FACEBOOKU

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na i.pl Portal i.pl