- Może to wyprzedaż asortymentu z poprzedniego roku - zastanawiała się jedna z klientek, którą zapytaliśmy wczoraj jak ocenia bożonarodzeniową propozycję Lidla. Zainteresowanie świątecznymi wypiekami, mimo, że miały promocyjne ceny, nie było duże.
Konkurencja komentuje, że Lidl nieco się pospieszył ze swoimi świątecznymi propozycjami. - Nie zawsze jest tak, że kto pierwszy ten lepszy. Bo choć lubimy mieć możliwość poznania oferty różnych sklepów, to i tak największe, świąteczne zakupy zostawiamy na ostatnie tygodnie czy wręcz ostatnie dni przed Bożym Narodzeniem - mówi Michał Sikora, rzecznik prasowy Tesco Polska. I dodaje, że w hipermarketach, które reprezentuje Mikołaje i bombki choinkowe pojawią się w listopadzie.
W tym miesiącu zazwyczaj na sklepowych półkach pojawiają się pierwsze bożonarodzeniowe akcesoria i smakołyki.
Pytaliśmy przedstawicieli Lidla dlaczego firma już we wrześniu zdecydowała się na świąteczną ofertę. - Wprowadzenie świątecznych smakołyków w sklepach na przełomie września i października spotyka się co roku z zadowoleniem klientów i zgodnie z naszą strategią, wynika z potrzeb rynku - napisała nam w e-mailu Anna Biskup, przedstawicielka Lidla. - Zwyczaje polskich konsumentów zbliżają się do standardów w krajach zachodnich, gdzie klienci chętnie sięgają po produkty oferty bożonarodzeniowej tuż po ich ukazaniu się na półkach sklepowych - zauważyła.
Codziennie rano najświeższe informacje z Lublina i okolic na Twoją skrzynkę mailową. Zapisz się do newslettera!
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?