Nasza Loteria SR - pasek na kartach artykułów

Kłopoty z rejestracją w Miejskiej Przychodni Chojny w Łodzi. Pacjenci musieli wypełniać oświadczenia

Alicja Zboińska
Paweł Miecznik/Polska Press
Pacjenci Miejskiej Przychodni Chojny w Łodzi przed wizytą u lekarza musieli w poniedziałek (20 lipca) rano wypełniać oświadczenia i ponownie deklarować, że są ubezpieczeni. W poradni wystąpił problem z podłączeniem do internetu.

- Zdziwiło mnie, gdy rejestratorka wyciągnęła oświadczenie i kazała mi wypełnić rubryki m.in. z moimi danymi osobowymi, adresem, a także numerem PESEL i numerem dowodu osobistego - mówi pani Agata, pacjentka. - Do tej przychodni należę od lat i wcześniej takie zabiegi nie były konieczne. Rejestratorkom wystarczyło sprawdzenie danych w komputerze. Dowiedziałam się, że doszło do kłopotów z połączeniem z internetem - mówi nasza Czytelniczka.

Magdalena Góralczyk z biura prasowego łódzkiego oddziału Narodowego Funduszu Zdrowia tłumaczy, że był to problem tylko tej przychodni i na dodatek został szybko usunięty.

Gdy nie można sprawdzić ubezpieczenia, pacjent musi wypełnić oświadczenie o tym, że jest ubezpieczony.

ZOBACZ TEŻ:
Błąd w systemie eWUŚ kosztował kobietę dwa lata nerwów
Dlaczego studenci znikają z systemu eWUŚ?
W przychodniach znów papierki. Padł system eWUŚ

Autopromocja

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!
Wróć na dzienniklodzki.pl Dziennik Łódzki