Awaria dekoderów Horizon UPC: Niektórzy abonenci w ogóle nie...

    Awaria dekoderów Horizon UPC: Niektórzy abonenci w ogóle nie mogą oglądać telewizji

    BS

    Dziennik Zachodni

    Aktualizacja:

    Dziennik Zachodni

    Awaria dekoderów Horizon UPC
    1/4
    przejdź do galerii

    Awaria dekoderów Horizon UPC ©arc.

    Awaria dekoderów Horizon UPC: Nowe dekodery Horizon to najnowszy hit proponowany przez sieć UPC Polska. Niestety Horizon przez ostatnie dni odmawia użytkownikom posłuszeństwa. Miało być super, hiper i horizon, a jest mega awaria.
    Awaria dekoderów Horizon UPC: Już od trzech dni klienci UPC korzystający z platformy Horizon mają poważny problem z korzystaniem usług telewizyjnych. Urządzenie często się restartuje i wprowadza w tryb awaryjny z ograniczonym dostępem do usług.

    Klienci są już zniecierpliwieni i na profilu facebookowym UPC Polska pytają wprost: Za co płacimy taką kasę i kiedy w końcu UPC usunie awarię?

    "Takie przepraszanie w nieskończoność brzmi co najmniej nieprofesjonalnie. Najpierw wciska się klientowi jakie to cudo ten nowy dekoder, za chwile wciska się parę ankiet do wypełnienia jak działa dobrze i jakie to cudo i co jeszcze by się chciało zmienić, no i czy poleciłbym UPC innym - otóż uważam od samego początku, że ten dekoder (HORIZON) to jakieś wielkie nieporozumienie, a to co wyprawia się w ostatnich dniach to dno" - pisze pan Andrzej.

    "Dzwoniłem do UPC po 10-tej, powiedzieli mi że do 12-tej powinni się uporać z awarią. Włączyłem chwilę temu tv i dalej nic. Szanowne upc - powiedzcie ile naprawdę potrwa usuwanie tej awarii? Bo jeśli kolejny dzień, to ja poproszę o obniżenie mi rachunku" - komentuje pan Marcin.

    "Cały czas prosicie o cierpliwość...trzeba może w reklamie horizon zaznaczyć że to dla cierpliwych osób obsługa tego urządzenia...myślałam że ten dekoder podnosi jakość usług a nie obniża....samo menu jak jest ułożone...dostać sie do ulubionego filmu to dopiero przeprawa...żeby działało nagrywanie ileś restartów, żeby wypożyczyć film restart..i tak od samego początku...może lepiej dać ludziom wybór i możliwość wycofania się z usługi....??? co mi da rozmowa priv...nie raz dzwoniliśmy na biuro obsługi i za każdym razem jest tekst ze pracujecie nad tym....może wycofajcie to coś z oferty....chyba za wcześnie prowadziliście coś do usługi....Może zmienić nazwę na RESTART HORIZON" - pisze pani Katarzyna.

    Klienci są już coraz mniej przyjemni, ale UPC Polska odpowiada cały czas: przepraszamy, awarię postaramy się usunąć jak najszybciej...




    *Nowe Muzeum Śląskie w Katowicach zachwyca! ZOBACZ ZDJĘCIA i WIDEO]
    *BECIKOWE 2015 - 100 zł na dziecko przez 12 miesięcy [ZASADY]
    *Przepisy drogowe od 18 maja 2015: 50 km/h + odebranie prawa jazdy
    *Śląska STREFA AGRO - nie tylko dla rolników. ZOBACZ KONIECZNIE
    *Śląska STREFA BIZNESU - wszystko o pieniądzach. ZOBACZ KONIECZNIE
    *Śląsk Plus. Górny Śląsk jest piękny ZDJĘCIA INTERAKTYWNE

    Czytaj treści premium w Polsce Plus

    Nielimitowany dostęp do wszystkich treści, bez inwazyjnych reklam.

    Komentarze (32)

    Dodajesz komentarz jako: Gość

    Dodając komentarz, akceptujesz regulamin forum

    Liczba znaków do wpisania:

    zaloguj się

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    horizon , bubel

    zbyszek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści

    To już 3 dekoder , na eco wariuje , ciągłe restarty dopiero jedna pani z upc wymysliła że dekoder musi być włączony na tryb uruchamiania szybki .panowie technicy nie wiedzieli co się dzieje i tylko...rozwiń całość

    To już 3 dekoder , na eco wariuje , ciągłe restarty dopiero jedna pani z upc wymysliła że dekoder musi być włączony na tryb uruchamiania szybki .panowie technicy nie wiedzieli co się dzieje i tylko wymieniali dekodery . no i jakoś działa ale za prąd trzeba płacić.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Zawieszony

    Krzysztof (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 2 / 4

    Ja to już mam ewenement na skalę światową posiadam telewizor sharp 46 cali po kilku włączeniach dekoder horizon zawiesza mi telewizor i trzeba wgrywać soft producenta.
    Upc twierdziło iż jest to...rozwiń całość

    Ja to już mam ewenement na skalę światową posiadam telewizor sharp 46 cali po kilku włączeniach dekoder horizon zawiesza mi telewizor i trzeba wgrywać soft producenta.
    Upc twierdziło iż jest to wina tv był serwisant nie stwierdził usterki, z uwagi iż jestem elektronikiem sprowadziłem nawet całą płytę główną do tv i nadal to samo.
    Upc nie uznaje reklamacji a my nie możemy oglądać telewizji kpina kpina kpina.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Horizon to nie tylko nieporozumienie to kpina z użytkowników

    maria (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4 / 4

    Horizon to kpina z użytkowników , UPC wcisnęła mi ten bubel z rekomendacją jaki to wspaniały wynalazek 21 wieku prawie jak odkrycie nowej planety ,tymczasem od 4 lat męczę się z tym dziadostwem ,...rozwiń całość

    Horizon to kpina z użytkowników , UPC wcisnęła mi ten bubel z rekomendacją jaki to wspaniały wynalazek 21 wieku prawie jak odkrycie nowej planety ,tymczasem od 4 lat męczę się z tym dziadostwem , po wielu moich interwencjach dekoder wreszcie został wymieniony na nowszy w tym z kolei nie działa nagrywarka. Kontakt z pracownikiem UPC jest utrudniony, linia telefoniczna ciągle zajęta za każdym razem trzeba stracić co najmniej 0,5 godz i może ktoś się łaskawie odezwie. Czytam komentarze i takich jak mój jest mnóstwo UPC ma to gdzieś , chyba tylko pozew zbiorowy załatwiłby problem bo to nic innego jak zwykłe nie wywiązywanie się jednostronne z umowy kupna- sprzedaży a to już łamanie prawa. zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    horizon

    Gosia (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 1

    ten dekoder Horizon to jakaś porażka!!! wymienili mi już 3 raz na inny i za każdym razem działa jeszcze gorzej. Co drugi dzień nie ma tv jest jakiś błąd 1001. Jak ich zmusić żeby się wzięli...rozwiń całość

    ten dekoder Horizon to jakaś porażka!!! wymienili mi już 3 raz na inny i za każdym razem działa jeszcze gorzej. Co drugi dzień nie ma tv jest jakiś błąd 1001. Jak ich zmusić żeby się wzięli porządnie za ten problem?!zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Gość

    Ryszard (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 3

    Od 25 korzystałem z usług UPC, najpierw, gdy mieszkałem w Warszawie a teraz w Ząbkach. Byłem zadowolony z usług do momentu, gdy zauważyłem, że co jakiś czas znikają programy, które lubiłem oglądać,...rozwiń całość

    Od 25 korzystałem z usług UPC, najpierw, gdy mieszkałem w Warszawie a teraz w Ząbkach. Byłem zadowolony z usług do momentu, gdy zauważyłem, że co jakiś czas znikają programy, które lubiłem oglądać, w 2016r. były to: 13 ulica, Uniwersal Channel i Sci-Fi Uniwersal a w roku 2017 znikają kolejne kanały CBS Action, CBS Europa i CBS Reality. Nie wiadomo jeszcze, jakie kanały znikną w przyszłości. Jestem niezadowolony zwłaszcza z usunięcia programów Action i Europa tak, więc jak tylko skończy mi się umowa z UPC to zrezygnuję z Państwa usług. A w przypadku, gdy przekażecie Państwo moje dane osobowe to może wcześniej rozwiążę z wami umowę. Oferty innych operatorów stają się bardziej atrakcyjne – telewizje cyfrowe więcej oferują jak UPC. Telefon mam komórkowy i Internet 50 Mb/s i to mi wystarcza na prywatne potrzeby. A Cyfrowy Polsat więcej oferuje niż UPC i dużo lepsze kanały, w też te, które UPC zlikwidowało. Jak umowa z Państwem się skończy to zrezygnuję chyba, że oferta będzie bardziej atrakcyjna niż obecnie, jak będą kanały, które mnie zadowolą, bo jak na razie to nic z tego? Gdybym nie płacił kary to już bym zrezygnował, bo ani Internet ani telefon, które mam w pakiecie nie są i nie były dla mnie aż tak ważne a kolejne umowy zawierałem tylko ze względu na kanały telewizyjne, które mnie ciekawiły a które były w Państwa ofercie. Czas zleci szybko i wówczas się pożegnamy, likwidacją kolejnych kanałów na pewno zatrzymacie abonentów. Nie piszę już o telewizji analogowej, że zlikwidowali już 18 kanałów A kanał TV Trwam istnieje a mało, kto go ogląda i jest analogowo i cyfrowo, bo jest opłacany chyba przez Tadeusza Rydzyka i jeszcze inne kanał, co nikt nie chce oglądać to UPC nie usunie. Moja umowa jak się skończy, z UPC to zrezygnuję jak nie szanują klienta i likwidują programy filmowe to im podziękuję za taką usługę. Na razie żegnam jak się nie zmienią do przyszłego roku to odejdę, bo z dnia nadzień się psują.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Horizon...

    Klient (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 2

    Nie wiem czemu tu są takie komentarze...
    Jestem abonentem UPC od dłuższego czasu i nie miałem większych problemów z dekoderami i routerami. Jeśli coś się działo ( raz na x miesięcy) to reset...rozwiń całość

    Nie wiem czemu tu są takie komentarze...
    Jestem abonentem UPC od dłuższego czasu i nie miałem większych problemów z dekoderami i routerami. Jeśli coś się działo ( raz na x miesięcy) to reset pomógł we wszystkim.
    Tym razem nie obyło się od wizyty technika bo Horizon był uszkodzony (wyjmowanie kabelków z obu stron, wyłączanie i włączanie + reset -> nie pomogły ). Technik bez spóźnienia przyjechał, zrobił co miał zrobić w kilka minut i poszedł (więc obsługa też nie jest zła).
    Pozdro dla UPC :) jestem zadowolony :)zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Horizon

    Abonent (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 5

    Ten dekoder to syf

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Fatalna jakość usług UPC

    michol (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4

    Z Horizona korzystam od ok. 2-3 miesięcy. Dekoder się zawiesza, funkcje działają błędnie, z opóźnieniem. Pomaga tylko odłączenie zasilania. Połączenia internetowe są zrywane. Przy wcześniejszym...rozwiń całość

    Z Horizona korzystam od ok. 2-3 miesięcy. Dekoder się zawiesza, funkcje działają błędnie, z opóźnieniem. Pomaga tylko odłączenie zasilania. Połączenia internetowe są zrywane. Przy wcześniejszym Mediaboxie wszystko działało super. Teraz wielkie rozczarowanie za ok. 120 zł/m-c. Porażka. Odradzam Horizona.zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    Dekoder Horizon

    Marek (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 4

    Dekodery miały być super a faktycznie to jest totalny złom,internet się wiesza i zamula,dekoder też wiesza,występują piksele nieruchome obrazy pomaga na chwilę reset i to wszystko. Jestem po jednej...rozwiń całość

    Dekodery miały być super a faktycznie to jest totalny złom,internet się wiesza i zamula,dekoder też wiesza,występują piksele nieruchome obrazy pomaga na chwilę reset i to wszystko. Jestem po jednej wymianie i nic to nie pomogło,obsługa odkąd obsługują firmy zewnętrzne to totalna porażka w tych firmach pracują dzieci dosłownie którzy o niczym nie mają pojęcia. Jak polecałem UPC tak teraz już nie polecam. Zbliża się koniec tej firmy a załatwili się swoimi super hiper dekoderami. zwiń

    Autor komentarza nie dodał zdjęcia
    jakość instalacji sprzętu UPC

    endrju (gość)

    Zgłoś naruszenie treści / 10

    Jakość instalacji sprzętu i wykonywania prac totalnie się pogorszyła. Mam porównanie, jestem od początku w UPC i naprawdę się pogorszyło od momentu gdy instalacje i naprawy wykonują inne firmy....rozwiń całość

    Jakość instalacji sprzętu i wykonywania prac totalnie się pogorszyła. Mam porównanie, jestem od początku w UPC i naprawdę się pogorszyło od momentu gdy instalacje i naprawy wykonują inne firmy. Totalna porażka...........zwiń

    Najnowsze wiadomości

    Zobacz więcej

    Najczęściej czytane

    Nie przegap

    Wideo