Śmiertelny wypadek na A4. Autostrada jest zablokowana

Natalia Popczyk
Natalia Popczyk
Do wypadku doszło w piątek na 223 kilometrze autostrady A4 w kierunku Wrocławia
Do wypadku doszło w piątek na 223 kilometrze autostrady A4 w kierunku Wrocławia Mariusz Materlik (o)
Do wypadku doszło w piątek na 223 kilometrze autostrady A4 w kierunku Wrocławia około godziny 9.00.

Według wstępnych ustaleń, kierujący ciężarówką uderzył w bok audi. W wyniku tego zdarzenia pasażer osobówki zginął na miejscu.

W tej chwili pas w kierunku Wrocławia jest całkowicie zablokowany. By udrożnić ruch w tym miejscu, zostanie zdemontowana bariera oddzielająca pasy. Z chwilowymi utrudnieniami będą musieli się liczyć podróżujący w kierunku Katowic.

Na miejscu policjanci wyznaczyli objazdy:

- dla osób poruszających się A4 w stronę Wrocławia. Podróżujący kierowani są od węzła Opole - Południe, na DK 45, przez Opole i na węzeł Opole - Zachód.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Śmiertelny wypadek na A4. Autostrada jest zablokowana - Nowa Trybuna Opolska

Komentarze 48

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

P
Paweł
Rodzinę kierowcy Audi proszę o kontakt. 794 991 336
D
Dsr
Swietochlowice
a
aga

Z jakiej miejscowości był pasażer osobówki?

A
AŚKA WROCŁAW
Akut wczoraj o tej porze jechałam A4 w storę Katowic i w jedną i w drugą stronę był potężny korek. Natomiast co do tirów mam te same uwagi, lewo wyjechaliśmy z tego miejsca wypadku a za nami tir na lewym pasie i już siedział nam już na zderzaku, poganiając nas- dosłownie jakby mógł to by nas zwyczajnie zapchał z drogi jak ten oto wcześniejszy z wypadku. Niestety widzą przez chwilą śmiertelny wypadek z udziałem tira w roli głównej nic kierowcy takiego tira to zdarzenie nie nauczyło! Mając w ręku taką broń jakim jest TIR trochę jakby karabin maszynowy- daje się uprawienia do kierowania (takiego mego opowiedzianego zajęcia) byle komu......niestety zachowanie kierowców tirów daje dużo do życzenia np. dzisiaj w Pszczynie znowu byłam świadkiem wypadku z udziałem tira.. mam nadzieję, że będzie społeczne potępienie takich zachowań, trzeba takie zachowania upubliczniać i zwyczajnie donosić na policję bo inaczej się nie da, oczywiście za takie zachowania powinny być mega kary i strach przed utratą pracy a nawet i wolności...a tiry ...tak dobry pomysł! też tak uważam -na tory!!!
J
Jack
Wszystkie TIRy są wyposażone w CB radio, a większość w tempomat. Zapytać czy "dróżka czysta" to każdy pyta, a nadać przez radio "kolego zdejmij ze 2 km abym Cię spokojnie wyprzedził" to już mu przez gardło nie przejdzie. Poza tym tak jak pisali poprzednicy, zmiana pasa przez ciężarówkę najczęściej odbywa się tak że włącza kierunkowskaz i wjeżdża na lewy pas, nie patrząc czy ma miejsce, czy nie spowoduje zagrożenia w ruchu lądowym. Albo złośliwie widząc jakiegoś "miszcza prostej" zaper.... 170km wyjeżdżają mu przed auto i mają uciechę że go zablokowali. Obtrąbisz takiego debila że Cię blokuje to już masz przesrane na całej drodze, bo Cię podadzą na radiu dalej.
Popieram kategoryczny zakaz wyprzedzania się ciężarówek na drogach ekspresowych i autostradach. Wiezie taki np. cegły na budowę lub pustaki i jaki ważny że ma być na konkretną godzinę z dostawą, ta mhm!!!!!! bo to są organy do przeszczepu i za chwilę będzie za późno.
j
ja
Tiry na tory!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
g
gajowy
.
k
ksn
jak czytam to nie mam przd soba mapy ze słupkami kilometrowymi. Nie każdy jest tirowcem co wie który słupek już oznaczył .
A
AGA
W dniu 29.04.2016 o 14:59, Sugestia. napisał:

To nie wina policji ani pani z obsługi autostrady A człowieka,który prowadził ciężarówkę.. Źle ukierunkowana agresja czy celowe działanie? Może gdyby kierowcy TIRów mniej gadali na Co i więcej patrzyli w lusterka to człowiek by żył. Jeżdżą jakby świat należał do nich. Hasło TIRy NA TORY WCIAZ ŻYWE... W przeciwieństwie do ofiar ciężarówek i ich kierowców.

do sugestia

zapoznaj się z sytuacją dopiero komentuj..... to kierowca osobówki nie popatrzył w lusterko i nagle sie wpierdolił na prawy pas prosto pod koła cieżarówki bo przypomniał sobie że tym zjazdem ma zjechać !!!!!!! Zresztą co tu da polemika jeden człowiek nie żyje a drugi będzie żył z myślą  że zabił człowieka!!!!!!!

j
ja
Zgadzam sie, popedzaja, siedza na zderzaku co stresuje jadacych!!!!Jak sie chca zabic to niech popelnia samobojstwo a nie wpedzaja do grobu niewinnych jadacych zgodnie z przepisami!!!!!Zamiast niezliczonej ilosci latarni na A4 co sto metrow powinien byc fotoradar!!!!!!!!!
D
Davo
pol godziny? zalezy kiedy pusciles stoper. roznica predkosci 5 km/h na calym dniu jazdy to 50 kilometrow czyli jakies 35 minut w plecy. wytlumacz na firmie do ktorej sie spieszyles ze sory ze wpuszczaja do 18:00 a przyjechales o 18:35 ale to dlatego ze ktos przed toba jechal wolniej. a jakby ten z przodu jechal 80, mial slaby silnik i puchnal pod kazde wzniesienie do 70tki? to jestes w plecy pol dnia, przez te pol dnia posypal ci sie dopiety plan na caly tydzien i w weekend zamiast wrocic do zony i dzieci to siedzisz na granicy francja-niemcy, wpieprzasz niemiecki chleb (polecam sprobowac, wymywa wnetrznosci) bo twoj ci sie skonczyl i bawisz sie jajkami cale 3 dni bo nie masz ani laptopa ani tv ani nawet paczki kart do ukladania pasjansa na kierownicy
g
grt
Sam wjeżdżam na A4 tylko jeśli już naprawdę muszę. Jeśli nie spieszy mi się za bardzo wolę jechać drogami obok, np DK94, bo jak widzę co te bezmózgie "miszcze kierownicy" wyprawiają na tej autostradzie, to czasami aż włosy na głowie się jeżą. Powinno się przywrócić policję autostradową i w końcu wziąć się za tych bezmyślnych cebulaków, potencjalnych morderców.
a
asss
potrafią zajechać drogę w najmniej oczekiwanym momencie drugim typem kierowców są Ci co wiecznie się spieszą siedzą na zderzaku , poganiają i spychają z drogi innych wolniej jadących. Policja powinna zająć się tą patologią na drogach. Siedzenie na zderzaku przy prędkości 140km/h jest bardzo niebezpieczne aż dziwie się, że ustawodawca tak łagodnie traktuje takich kierowców. Powinno to być uregulowane i sankcjonowane karą 1000zł i 10 pkt karnych wtedy może Janusze by się opamiętali. Niestety w PL prawo jest za liberalne dla piratów drogowych a mandaty za niskie. Piszę to bo jestem przerażony tym co się dzieje a jeżdżę A4 dość często.
A
Andrzej
W dniu 29.04.2016 o 14:59, Sugestia. napisał:

To nie wina policji ani pani z obsługi autostrady A człowieka,który prowadził ciężarówkę.. Źle ukierunkowana agresja czy celowe działanie? Może gdyby kierowcy TIRów mniej gadali na Co i więcej patrzyli w lusterka to człowiek by żył. Jeżdżą jakby świat należał do nich. Hasło TIRy NA TORY WCIAZ ŻYWE... W przeciwieństwie do ofiar ciężarówek i ich kierowców.

Na jakie tory ? Na ten pokomunistyczny relikt ? Wyślij coś z Katowic do Wrocławia ciężarówką (3h).Spróbuj to zrobić z udziałem naszej "prężnej" PKP,wyjdzie dzień,lub dwa.Nie ma znaczenia odcinek.Wyślij coś z Paryża do Warszawy,1,5 dnia w podwójnej obsadzie,koleją tydzień.Najpierw napraw kolej,potem głoś hasła.

M
Mral
Audi uderzyło o barierę a przyczyny najprawdopodobniej są dosyć złożone (awaria techniczna ciężarówki). Proszę nie osądzajcie nie mając wiedzy. Wielu kierowców ma sporo za uszami, ale naprawdę powstrzymajcie się ludzie z wydawaniem osądu nie mając wystarczającej wiedzy nt. okoliczności. Ja tam byłem (naprawdę - na tyle blisko, że moje auto stało na śladach hamowania ciężarówki), ale nie wiem kto był winien a nawet jak dokładnie przebiegał wypadek. To nie była z pewnością standardowa "niestaranność" żadnego z kierowców. Ślady hamowania ciężarówki to z pewnością nie mniej niż 70-100 metrów. .Biegli i prokurator to będą ustalać. A człowieka szkoda (szczególnie jak pomyślę, że najprawdopodobniej nie miał wpływu na przebieg zdarzenia).
Wróć na i.pl Portal i.pl