Kraków. Wykolejenie tramwaju w Łagiewnikach. Gigantyczne utrudnienia i korki [ZDJĘCIA]

Amadeusz Calik
Amadeusz Calik
Wykolejenie tramwaju w Łagiewnikach. Gigantyczne utrudnienia i korki
Wykolejenie tramwaju w Łagiewnikach. Gigantyczne utrudnienia i korki Piotr Ogórek
Wykolejenie tramwaju linii 22 w Łagiewnikach. Pojazd wypadł z szyn na skrzyżowaniu, wjechał w słup trakcyjny i zablokował ruch pojazdów. Występowały ogromne problemy zarówno w kursowaniu komunikacji miejskiej, jak i w ruchu samochodów.

Jak informowało Miejskie Przedsiębiorstwo Komunikacyjne w Krakowie - linie 8, 19 i 22 były zawracane na pętli w Łagiewnikach, a na odcinku Borek Fałęcki - Łagiewniki uruchomiono zastępczą komunikację autobusową.

W związku z wykolejeniem zablokowany był także wjazd na pętlę Łagiewniki dla autobusów linii 133, 135. Linie kursowały bez wjazdu na pętlę. Obsługiwały przystanek na ul. Wadowickiej w kierunku Ronda Mateczego, wracały ul. Wadowicką i bez wjazdu na pętlę zabierały pasażerów z ul. Wadowickiej. Linia 166 wyjeżdżała natomiast z pętli pod prąd bez obsługi przystanku na ul. Brożka - dodaje MPK.

Gazeta Krakowska

WIDEO: Poważny program - odc. 6: Mieszkańcy walczą o zapomniany park

Autor: Gazeta Krakowska, Dziennik Polski, Nasze Miasto

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Kraków. Wykolejenie tramwaju w Łagiewnikach. Gigantyczne utrudnienia i korki [ZDJĘCIA] - Gazeta Krakowska

Komentarze 16

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

v
vaam-piir
Kolega miał na myśli gospodarza , a nie kolejnego karierowicza-pacynkę...
M
Mag
Cały ten ZIKIT to dno, rozgonić tę bandę złodziei i nieudaczników. To co zrobili z miasta woła o pomstę do nieba! Komunikacja nie kursuje, jak kursuje to tramwaje i autobusy przepełnione, organizacja ruchu zamiast upłynnić tworzy większe korki, oslupkowali miasto, sami korzystają z darmowych parkingów i przepustek do centrum!
a
abaqus
Raczysz zartowac! Jak mowi powiedzenie "papier wszystko przyjmie". Ja pytam o jego DOSWIADCZENIE w administracji publicznej. Byl burmistrzem jakiegos miasta i osiagnal w nim duzy sukces? A moze wojewoda? Albo marszalkiem wojewodztwa? Chociaz przewodniczacym rady miejskiej? Nie, nie nie, nie! Kimze jest ten Gibala jak nie krzykaczem bez cienia pojecia praktycznego? Krakow to nie jest jakas zapadla wiocha gdzie wojtem moze byc kazdy tylko drugie miasto kraju! Tu potrzeba osoby z olbrzymim doswiadczeniem. Oostatnia osoba ktora byla realnym kontrkandydatem dla Majchrowskiego to Kracik - byly wojewoda oraz butmistrz Niepolomic ktore pod jego rzadami rozkwitly. Stworzyl tam poerwsza w regionie strefe przemyslowa, przycoagnal wielkie inwestycje. To byl gospodarz. Takiego mi pokaz jako kandydata a nie jakiegos Gibale co wlasnym tylkiem tylko potrafi zarzadzac. Niczym wiecej.
R
Roveros
Pamiętajcie, aby w najbliższych wyborach spuścić do kibla Tadka Styrskiego. Bo to dzięki temu niedorozwojowi i jemu podobnym mamy to co mamy.
E
Ela
Jak nie przestaniemy jojczyć, że nie ma kandydata, to się nic w tym mieście nie zmieni na lepsze. Jest kandydat. I to dobry. Pogadajcie z nim, poczytajcie książkę. Jeżeli jedynym argumentem przeciwko niemu jest to, że ma wujka Gowina, to spoko. Też mam głupią ciocię, ale to nie moja wina
p
pinokio
Przykro to mówić, ale w dziedzinie infrastruktury torowej dogoniliśmy, a nawet "prześcigneliśmy" Śląsk z lat 90tych...Dzięki geniuszom pokroju Jan T.,choćby i jego równie udanych następców z ZIKITu...Przy pełnej aprobacie i bezradności zarazem panów Trzmiela Tadeusza czy Majchrowskiego Jacka.Smutne to miasto się robi coraz bardziej.A najgorsze, że od lat nie widać kandydata, który mógłby zostać dobrym gospodarzem miasta...Jeśli taką farsą chcecie mnie przekonać do zamiany samochodu na tramwaj -to zdecydowanie wam się nie udało zaściankowi prezydenci, coraz bardziej zaściankowego ale za to zabetonowanego miasta.ps. Torowiska na ul. Bieńczyckiej czy Kocmyrzowskiej mają ponad 40 lat i się jakoś trzymają jeszcze.
S
Sienkiewicz
Tym miastem nikt nie zarządza. Majchrowski toleruje imbecyli w każdej instytucji miejskiej. Ba, promuje ich. Oto skutki. Byle do wyborów
711161125
4janatf839769rymanow. Taka sytuacja pokazuje ze tylko podziemny tramwaj powinien być na tak wielkich skrzyżowaniach. tramwaje są bardzo kolizyjne i wrażliwe na słabe torowiska.
s
starymi rzechami
ten to chyba z niemickiego demobilu.
c
czy kretyn
jestes ?
O
O
Sól wszystko niszczy, zwłaszcza jak jest nadużywana. Dzisiaj ul. Gertrudy i to w Łagiewnikach to skutki. Asfalt fruwa w kawałkach.
k
krakus
Taka sytuacja pokazuje ze tylko podziemny tramwaj powinien być na tak wielkich skrzyżowaniach. tramwaje są bardzo kolizyjne i wrażliwe na słabe torowiska.
o
olo
Trzeba koniecznie wybudować nowe linie tramwajowe... Zamiast zlikwidować torowiska i zrobić na nich realne buspasy z ekologicznymi autobusami
H
Hela
Kiedy to metro?
q
qwerty
a rzecznik zikitu znowu powie, że to sytuacja losowa... a za stan infrastruktury kto odpowiada? Torowiska zaniedbane, to na mogilskiej i na ruczaj już od dawna prosi się o szlifowanie ale co tam- lepiej za 5 lat znowu wywalić grube miliony na budowę od zera zamiast na bieżąco utrzymywać torowiska, które w dobrym stanie mogły by posłuzyć z 15 lat
Wróć na i.pl Portal i.pl